گزارش جی پلاس؛

جزییات کامل و فوق العاده نسل جدید هوندا آکورد + تصاویر

جزییات کامل از نسل جدید هوندا آکورد منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ نسل جدید هوندا آکورد 2018 از خصوصیات منحصر به فرد این خودرو مانند موتور توربو، استفاده از تکنولوژی های بیشتر و  جعبه دنده 10 سرعته خبر می دهد. همچنین ظاهر این آکورد جدید در مقایسه با نسل های قبلی خود بیشتر اسپورت شده است.

در این نسخه هوندا، شاسی جدید، بدنه سخت تر و مجموعه ای از فناوری های کمک راننده و تکنولوژی ها مرتبط طراحی شده که قابل رقابت با رقبای جدید است. ساختار جدید بدنه به سدان کمک می کند بین 110 و 176 پوند (50-100 کیلوگرم) را حمل کند.

در مقایسه با ماشین فعلی، آکورد 2018 کم ارتفاع تر ، پهن تر و عریض تر است. فاصله بین محور عقب و جلو این اتومبیل حدود 54 میلی متر است که این خصوصیت ماشین را جادارتر می کند.

ن

 

وقتی به داخل ماشین نگاهی می اندازیم طراحی داشبورد سه لایه جدیدی را می بینید که مواد نرم در سرتاسر آن به کار گرفته است. فرمان اسپورت و پدال شیفتر این خوردو رانندگی را ساده تر و سریع تر کرده است.

سیستم اطلاعاتی سرگرمی مرکزی با مانیتور 8 اینچی مجهز به نرم افزارهای اپل کارپلی و اندروید اتو است که امکان دسترسی به سرویس های مرتبط هوندا را ممکن می سازد. آنها شامل کمک های اضطراری  در کنار جاده، قفل کردن / باز کردن از راه دور، ردیابی وسایل نقلیه دزدیده شده، تشخیص و راه اندازی موتور از راه دور و... است.

 

ن

 

مدل های بالاتر نیز دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی دیگر هستند که می تواند اطلاعاتی درباره سرعت، موتور، جهت یابی و ترافیک را نمایش دهد. سایر فناوری های موجود عبارتند از شارژ تلفن همراه هوشمند بی سیم، فناوری ارتباط نزدیکی (NFC)، 4 G LTE در وای فای اتومبیل است.

به دلیل فاصله بین محورها، صندلی های عقب حدود 25 میلی متر با صندلی های جلو فاصله دارند و این به معنی راحتی بیشتر برای سرنشینان عقبی خودرو است.

ن

 و اما بزرگترین تغییر در زیر کاپوت این ماشین جدید اتفاق افتاده است. برخلاف نسخه های قبلی که با موتورهای بنزینی چهار سیلندر V6  عرضه می شدند، مدل آکورد جدید با پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربویی عرضه خواهد شد که 192 اسب بخار قدرت و 260 گشتاور نیوتن متر تولید می کند.

پیشرانه مذکور با هر دو نوع پیشرانه 6 سرعته دستی یا CVT در دسترس خواهد بود. مدل بالاتر، از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری بهره می‌برد که به یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. هوندا با افتخار می‌گوید اولین بار یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک را در خودرویی دیفرانسیل جلو، بکار می‌برد.

مدل هیبردی آکورد نیز از یک موتور بنزینی اتکینسون 2.0 لیتری همراه با موتور الکتریکی استفاده می کند.

به گزارش جی پلاس؛ از لحاظ تکنولوژی، هوندا آکورد جدید به طور استاندارد مجهز به مجموعه ای از فن آوری ایمنی با نام Honda Sensing خواهد شد. این سیستم ها شامل فناوری ترمز اضطراری مستقل (AEB)، هشدار خروج از خط، کمک خروج  از جاده، کنترل کروز انطباقی و شناسایی ترافیک است.

همچنین امکان نظارت بر نقطه کور، سنسورهای پارک جلو و عقب، هشدار ترافیکی عبور عقب، مانیتور آگاهی دهنده راننده و دوربین با دید عقب چند ضلعی با دستورالعمل های پویا وجود دارد.

ن

 

 

دیدگاه تان را بنویسید