در گفتگو با جی پلاس؛

عبدالله ویسی: لیگ امسال فعلا مدعی قهرمانی ندارد! / فدراسیون تکلیف ماهینی را زودتر مشخص کند/ او بیش از سقف پول گرفته است

سرمربی استقلال خوزستان درباره پیش بینی لیگ هفدهم می گوید ساحر و جادوگر نیست که بتواند سرنوشت مسابقات را پیش بینی کند و اگر چنین بود دیگر چرا باید در مسابقات حاضر می شدند؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، عبدالله ویسی به دلیل مشکلات مالی تیمش را ترک کرد و به اصفهان رفت اما در سپاهان بخت با او یار نبود و حوالی هفته بیستم از کار برکنار شد. او در حالی که مذاکراتی برای لیگ هفدهم با نفت تهران و تراکتورسازی انجام داده بود، بار دیگر به استقلال خوزستان بازگشت تا این تیم را دوباره احیا کند.

 

مسئله اصلی استقلال خوزستان در چند فصل گذشته مشکلات مالی و پاسخگو نبودن مسئولان تیمش بود که پیش از این فصل، تیم را به اداره ورزش و جوانان خوزستان واگذار کردند و ویسی با اتکا به این پشتوانه، در حال آماده سازی تیمش است.

 

** عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، دباره آخرین شرایط تیمش صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

** چرا بازی دوستانه با ملوان تنها یک نیمه برگزار شد؟

بازی خوبی را مقابل ملوان برگزار کردیم و یک محک جدی برای ما و ملوان بود. حاشیه هایی در این بازی به وجود آمد که بسیار زشت و زننده بود و تصمیم گرفتیم بازی ادامه نداشته باشد.

** مگر چه اتفاقاتی در بازی افتاد؟

بارها از سوی برخی از هواداران، فحاشی صورت گرفت. من بین تماشاگران ملوان رفتم و با آنها صحبت کردم تا اینکه جو آرام شد و آنها هم معذرت خواهی کردند. همه چیز به خیر و خوشی گذشت و  بازی را ادامه دادیم.

** پیش از این بارها گفته اید از این اتفاقات بیزار هستید؛ چه کسی مقصر این ماجرا بود؟

اینها حرکات خوبی نیست که برخی در ورزشگاه ها انجام می دهند. ما اهالی فوتبال همیشه همدیگر را می بینیم و شاید یک روز ما در لیگ پایین تر باشم و یک روز هم ملوان؛ اما باید احترام ها حفظ شود. حرمت ها را نباید از بین برد. در این ماجرا هر دو تیم مقصر بودند.   

** وضعیت تیمتان را در نیمه ای که انجام شد چطور ارزیابی کردید؟

وضعیت خوبی در فاصله چند رو مانده به مسابقات داشتیم. از شاگردانم راضی هستم. محک جدی خوردیم. از مسئولانی که زمین را در اختیار ما گذاشتند تشکر می کنم اما زمین راه آهن کیفیت خوبی نداشت.

** تا پیش از شروع لیگ، باز هم دیدار تدارکاتی خواهید داشت؟

شنبه یا یک شنبه یک بازی تدارکاتی دیگر را انجام می دهیم که هنوز تیم رقیب مشخص نشده است.

** از نقل و انتقالات استقلال خوزستان راضی هستید؟

به جز خط حمله که بازیکن شاخصی در آن نداریم، از سایر خطوط راضی هستم. روز گذشته هم جونیور، بازیکن برزیلی جدیدمان که از ارمنستان آمده، خوب بازی کرد. بازیکنان جوان ما به زمان احتیاج دارند تا نمایش خوبی را ارائه دهند.

عبدالله ویسی

** مالکیت باشگاه استقلال خوزستان فعلا به اداره ورزش و جوانان واگذار شده است؛ اوضاع پس از این تغییر بهتر شد؟

الان مسئولان ورزشی بالای سر تیم هستند و مدیر کل ورزش و جوانان و سایر همکاران نیز به تیم کمک می کنند. گروه خوبی شکل گرفته که امیدوارم موفق باشد.

** قول کسب نتیجه خاصی به مسئولان تیم داده اید؟

به هیچ کس قول ندادم اما به مردم خوزستان می گویم تلاش می کنیم نتایجی در خور شأن و شخصیت استقلال بگیریم و از ارزش های خوزستان دفاع کنیم.

** یکی از مهم ترین حواشی نقل و انتقالات این فصل، جدایی دانیال ماهینی با وجود داشتن قرارداد، از تیمتان بود! او به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرد اما مسئولان حقوقی فدراسیون هم گفتند که اگر بازیکنی بدون مدارک قانونی دست به این کار بزند، بازیکن و باشگاه مقصد با جریمه رو به رو می شوند. نظرتان درباره این اتفاق چیست؟

من صددرصد خواهان حضور ماهینی در تیم هستیم و این موضوع را دنبال می کنیم. او با تیم ما قرارداد داشته و بیش از سقف قانونی تعیین شده برای داشتن امکان فسخ قرارداد، پول گرفته است.  همه چیز از سوی استقلال خوزستان رعایت شده و ما از حقمان دفاع می کنیم.

** در استقلال چند بازیکن دیگر این شرایط را دارند؟

سه، چهار بازیکن تیم این کار را انجام دادند و باید وضعیت شان مشخص شود. از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، کمیته تعیین وضعیت و ... خواهش می کنم سریع تر در این باره تصمیم بگیرند تا هم ما و هم باشگاه جدید، تکلیف خود را بدانند.

** می توانید تیم های مدعی قهرمانی در لیگ هفدهم را پیش بینی کنید؟

باید مسابقات شروع شود و تیم ها بازی کنند. من نه جادوگر هستم و نه ساحر که بتوانم مسابقات را پیش گویی کنم. الان هیچ تیمی نمی تواند مدعی قهرمانی باشد چرا که معتقدم هر کدام بیشتر تلاش کنند، موفق خواهند شد و البته این موفقیت به تلاش همه ارکان باشگاه بستگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید