حرف های سروش رفیعی پس از ترک باشگاه پرسپولیس

هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت: در قطر باشگاه‌ها به احترام این ماه فعالیت خاصی نمی‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سروش رفیعی بعد از نشست با مسوولان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره جدایی‌اش از جمع سرخپوشان گفت: من خودم را پرسپولیسی می‌دانم و عاشق این تیم بوده و خواهم بود. درست است که از پرسپولیس جدا شده‌ام اما امیدوارم هرچه زودتر قسمت شود و من دوباره روزی به این تیم برگردم. باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی است یا نه و چرا باشگاه الخور قطر نام او را به عنوان بازیکن جدید رسما اعلام نمی‌کند، یادآور شد: بله جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی شده و چون در حال حاضر ماه مبارک رمضان است و عید سعید فطر هم در پیش است در قطر باشگاه‌ها به احترام این ماه فعالیت خاصی نمی‌کنند و شاید گذاشتند بعد از ماه رمضان رسما از من به عنوان بازیکن جدیدشان نام ببرند. آنچه مسلم است قراردادم را با این باشگاه امضا کردم.

رفیعی درباره اینکه آیا امیدوار است با بازی در قطر به تیم ملی دعوت شود و دلیل عدم دعوتش به تیم ملی چه مسئله‌ای بوده است، گفت: سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی به تیم ملی دعوت شود حالا می‌خواهد این بازیکن عضو الخور باشد یا پرسپولیس یا بایرن‌مونیخ؛ نظر، نظر مربی است. من به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت نشده‌ام اما تلاشم این است که با ارائه بهترین عملکرد دوباره به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

هافبک پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه درباره جدایی‌اش از پرسپولیس با برانکو صحبت کرده بود، عنوان کرد: من از مدت‌ها قبل به برانکو گفته بودم که می‌روم، از همان روز اول سعی کردم در کارهای صداقت داشته باشم به این خاطر به برانکو گفتم برای فصل بعد در پرسپولیس نخواهم ماند هرچند صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد. من اگر کم مصاحبه می‌کنم به خاطر این است که با تمام احترامی که برای شما خبرنگاران قائلم و واقعا دوستتان دارم متاسفانه برخی دوستان خبرنگار صحبت‌های مرا آن طور که باید می‌نویسند اما جوری که خودشان دوست دارند انعکاس می‌دهند و این مسئله باعث می‌شود که برداشت‌های مختلفی از حرف‌های من شود.

دیدگاه تان را بنویسید