سروش رفیعی در پخش زنده اینستاگرام: دوست نداشتم با احساسات هواداران بازی شود/ اهل بازار گرمی نیستم

سروش رفیعی با هواداران تیمش صحبت کرد و خیلی صریح بحث بازگشتش به پرسپولیس را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سروش رفیعی بازیکن سابق پرسپولیس در پخش زنده اینستاگرام با هواداران صحبت کرد، البته به دلیل مشکلات و عدم کیفیت تصویری،  رفیعی مجبور شد از طریق ضبط کردن صدا مسائل پیش آمده را بازگو کند.

سروش رفیعی در ابتدا به دلیل ساعت این ارتباط چندین بار عذر خواهی و صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

دوست نداشتم با احساسات و فکر شما عزیزان بازی شود که متاسفانه در این یکی دو روز این اتفاق افتاد. انتظار این اتفاق را هم نداشتم ، چون من کار غیر حرفه ای انجام ندادم. سعی کردم خیلی حرفه ای در ابتدا برانکو و سپس باشگاه را در جریان جدایی ام قرار داده و تشکر کنم. سپس از طریق اینستاگرام شما را در جریان گذاشتم. دوست ندارم بگویم خدانگهدار برای همیشه !

در کنار شما روزهای قشنگ و خوبی داشتم و سعی کردم در مدت کوتاهی که در خدمت شما عزیزان و پیشکسوتان باشگاه بودم بهترین عملکرد را داشته باشم. خودم را جزء خانواده پرسپولیس می دانم و برای همیشه یک پرسپولیسی می مانم.

نکته مهم این است که من زیاد اهل توضیح دادن نیستم ولی باید جوری جواب محبت شما را می دادم. اهل بازار گرمی و دروغ هم نیستم.

صداقت در حال حاضر بهترین راه حل است..

خیلی صریح خداحافظی کردم و مطمئن باشید سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم. عذرخواهی می کنم که خیلی صریح مسائل را گفتم ولی امیدوارم جزئیات مسئله های پیش آمده را در مصاحبه ای تلویزیونی برای شما شرح دهم. در آخر دوستدار کسانی هستم که من را برای خودم دوست داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید