ستاره والیبال صربستان در گفتگو با جی پلاس:

پودراشچنی: بازی در سالن آزادی برایم سخت است

بازیکن تیم ملی والیبال صربستان گفت: جو ورزشگاه آزادی خیلی سنگین است. سال گذشته من همراه با تیم ملی صربستان به ایران آمدم اما هیچ گاه به فضای آن عادت نکردم و جزو ورزشگاه هایی است که بازی کردن در آن برایم سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مارکو پودراشچنی کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان درباره دومین سال پیاپی حضورش در ایران برای بازی های لیگ جهانی گفت: در سال 2016 من همراه با تیم ملی صربستان به ایران آمدم. درست است که اولین شکستمان در لیگ جهانی را در ایران قبول کردیم اما نهایت آن به قهرمانی ما رسید و این برای من خیلی شیرین بود.

پودراشچنی ادامه داد: والیبال ایران در سال های گذشته خیلی پیشرفت کرده است و ما هربازی که برابر این تیم انجام دادیم سخت بوده است و به مشکل خوردیم. سال گذشته هم که به ایران باختیم.

بازیکن تیم ملی والیبال صربستان گفت: کولاکوویچ مربی است که من در صربستان با او کار کردم و روزهای خوبی باهم داشتیم. ایران قطعا با کولاکوویچ به موفقیت می رسد.

پودراشچنی درباره جو سنگین سالن آزادی نیز گفت: من در سال گذشته به هماره تیم ملی به ایران آمدم و در این فضای سنگین بازی کردم اما هیچ گاه به جو آن عادت نکردم. واقعا سالن ایران جزو ورزشگاه هایی است که بازی کردن در آن برایم سخت است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید