گزارش جی پلاس؛

انتشار تصاویر جاسوسی از فورد رنجر 2019

تصاویر جاسوسی از فورد رنجر رپتور 2019 منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ مدتی است برای اولین بار تصاویر جاسوسی از نمونه‌های در حال آزمایش نسل جدید فورد رنجر رپتور 2019 V6 منتشر شده که نشان می‌دهد کار بر روی توسعهٔ آن آغاز شده است. انتظار می‌رود این رنجر جدید برای اولین بار در سال 2019 رونمایی شود.

همانطور که در تصاویر جاسوسی منتشر شده می توان دید این خودرو کاملا پوشانده شده و نمی توان اطلاعاتی درباره بدنه آن به دست آورد. به نظر می رسد فرمان این وانت در راست تعبیه شده که مناسب بازارهای آمریکا است و نه استرالیا یا انگلیس.

فورد

خصوصیاتی که از این تصاویر می توان دریافت کرد این است که رابط وات (نوعی رابط حرکتی و مکانیکی در بخش کمک فنرهای ماشین) مانند نمونه فورد مدل اورست در کنار کمک فنر قرار گرفته است. همچنین ترمزهای چهارچرخ دیسکی بوده، آنتن در بالا پشت کابین دوم تعبیه شده است. این رنجر جدید قابلیت مانور بالا و دارای توانایی آفرود است.

از طرفی دیگر، تغییر در کمک فنر عقب ظرفیت حمل بار خودرو را کاهش می دهد و به احتمال زیاد قدرت بکسل کردن هم کاهش خواهد یافت، موضوعی که خریداران به آن بی توجه هستند.

موتور نسل جدید این خودرو به گونه ای است که برای آن یک پیشرانه v6 تنفس طبیعی بنزین ویک موتور چهار سلیندر اکوبوست مشابه نمونه های f150  ارائه خواهد شد. البته فورد چندی است این گونه موتورها را برای رنجر f150 به کار می برد که می تواند 336 کیلو وات اسب بخار و 690 نیتون متر گشتاور تولید کند.

فورد رنجر 2019 روی پلت فرم T6 با کمی تغییرات و اصلاحات توسط فورد پسفیک آسیا ساخته خواهد شد.

فورد

دیدگاه تان را بنویسید