باخت استقلال بهانه ای برای تسویه حساب سیاسی؟!

شکست سنگین استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین، سیل انتقادات را به کادر فنی و بازیکنان این تیم گسیل کرد. باخت سنگینی که نه تنها باعث ناراحتی طرفداران این تیم باسابقه شد احساسات طرفداران رقیب دیرینه اش پرسپولیس را هم جریحه دار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  دیروز همه بازی استقلال را به عنوان نماینده کشورمان در مقابل یک تیم اماراتی پی می گرفتند و به نظر نمی رسد واقعا یک ایرانی می توانست احساس خوبی بعد از باخت استقلال در مقابل العین داشته باشد. با اینکه فوتبال دیروز صرفا یک مسابقه ورزشی است که نتیجه آن طبیعتا یا برد است و یا باخت و همه این ها بعد از مدتی فراموش می شود.

اما در پایان بازی دیروز استقلال، چند خبرنگار و چهره رسانه ای در شبکه های مجازی واکنش هایی عجیب و دور از انتظاری داشتند که نشان  می دهد نه درک درستی از ورزش و برد و باخت  در آن دارند و نه تقوای لازم برای پنهان کردن خوشحالی خود به خاطر نگاه های سیاسی شان در قبال مربی و بازیکنان یک تیم ورزشی.

واکنش های سیاست زده این افراد که در بیوگرافی خود با افتخار خود را سردبیر، دبیر سرویس، روزنامه نگار و فعال رسانه ای  معرفی کرده اند به اندازه ای خارج از  انتظار و عرف فوتبالی ها و هواداران ورزش بود که بلافاصله واکنش های منفی هواداران فوتبال اعم از استقلالی و پرسپولیسی را برانگیخت.

ورزشی ها همواره در آستانه بازی های مهم نسبت به هم کری های خاص خود را می خوانند و همواره وقتی در مقابل یک تیم خارجی قرار می گیرند حتی اگر هوادار تیم رقیب نشوند، یقینا از باخت تیم هموطن خود اظهار خوشحالی نمی کنند و باخت را به ماجراهای غیر ورزشی ارتباط نمی دهند. کاری که بعضی وقت ها از برخی سیاسی ها سر می زند.

در اتفاقی عجیب کانال فارس پلاس منتسب به خبرگزاری فارس بعد از باخت استقلال با انتشار عکس علیرضا منصوریان در میتینگ انتخاباتی روحانی نوشت: حامیان روحانی سنگین ترین شکست تاریخ ایران مقابل کشورهای عرب را رقم زدند و با عنوان استقلال مقابل امارات 6تایی شد، خوشحالی خود را از پیروزی تیم مقابل پنهان نمی کند!

دیدگاه تان را بنویسید