جی پلاس - نمایشگاه کامپیوتکس؛

رونمایی از لپ تاپ گیمینگ ایسوس با تکنولوژی Max-Q

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ شرکت ایسوس بسیار باریک بوده و به عنوان اولین لپ تاپ این شرکت که از تکنولوژی Max-Q برخوردار شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ جدیدترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس به شکل شگفت انگیزی باریک است. این لپ تاپ بسیار باریک ROG Zephyrus نام دارد که در زبان یونانی به معنای خدای باد غربی است. این لپ تاپ در کنفرانس خبری انویدیا نمایشگاه کمپیوتکس 2017 در تایپه رونمایی شد.

ایسوس اعلام کرده که این اولین لپ تاپی است که در آن تکنولوژی Max-Q استفاده شده است. به کار گیری این تکنولوژی باعث می شود لپ تاپی سبکتر و با کارآیی بالاتری داشته باشیم. جالب ‌ترین نکته در مورد لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس این است که خروجی‌های هوای آن در زمان باز کردن نمایان می‌شود؛ حال آنکه در زمان بستن لپ‌تاپ این خروجی‌های هوا در درون بدنه‌ قرار می‌گیرند تا لپ‌تاپ جای کمتری بگیرد. صفحه کلید آن هم در جلو کار گذاشته شده که ظاهرا از لپ تاپ های مدل MSI به عاریه گرفته شده است.

خ

همزمان با برگزاری کنفرانس انویدیا در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷، مدیرعامل انویدیا و جنسن هوانگ مدیر عامل ایسوس، این لپ‌تاپ را که از وجود کارت گرافیک GeForce GTX 1080 بهره می‌برد به نمایش گذاشتند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این لپ‌تاپ در دست نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید