جی پلاس/ آغاز یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از فردا

کار سخت ایرانی ها مقابل قوی ترین تیم های عربی!

هر سه نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار این هفته کار بسیار سختی مقابل قدرتمندترین تیم های حال حاضر کشورهای عربی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، از دوشنبه (فردا) آغاز می‌شود و استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان سه نماینده ایران مقابل رقبای عربی خود به میدان می‌روند.

تنها نماینده غایب ما در این مرحله ذوب آهن است که نتوانست از گروه سوم این مسابقات صعود کند و برای نخستین بار در چنین مرحله ای تن به حذف از مسابقات داد.

** استقلال تهران – العین امارات

دوشنبه (یک خرداد) - ساعت 20:45؛  ورزشگاه آزادی

شاگردان علیرضا منصوریان دوشنبه با العین امارات دیدار خواهند کرد. آنها در این دیدار دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی امید نورافکن و امید ابراهیمی را در اختیار ندارند امام در سوی مقابل حضور گسترده هوادرانشان می‌تواند قدرت استقلال را دو چندان کند و حریف قدرتمند عربی را عقب براند.

دو بازی گذشته دو تیم در سال 2013 با پیروزی استقلال خاتمه یافته بود. از طرفی آبی‌ها در 5 بازی گذشته خود سه پیروزی، یک شکست و یک تساوی را ثبت کرده‌ اما العین هر 5 بازی اخیر در رقابت‌های داخلی و خارجی را برده است.

 

** پرسپولیس ایران – لخویا قطر

سه شنبه (دو خرداد) - ورزشگاه آزادی؛ ساعت 19:30

قهرمان لیگ برتر ایران که به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، به مصاف قهرمان لیگ قطر می‌روند. در حالی که تا چند روز پیش همه چیز خوب پیش می‌رفت و همه در انتظار پیروزی قریب الوقوع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودند اما جراحی کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف و رای AFC به محرومیت هوادران پرسپولیس، معادله را پیچیده کرده است!

سه شنبه، پرسپولیس مهم ترین پشتوانه خود را نخواهد شد و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به میدان نمی‌رود و هر طور شده باید به حریف گل بزند و نباید گلی را هم دریافت کند.

 

** استقلال خوزستان – الهلال عربستان

سه شنبه (دو خرداد) - ساعت 20:30؛ ورزشگاه سلطان قابوس مسقط

شگفتی ساز مرحله گروهی، رقیب قدرتمندی از عربستان را مقابل خود می‌بیند. همینطور اینکه شرایط تیم پورموسوی به مراتب آشفته تر از دیگر نماینده‌گان ایران است و بازیکنان این تیم به دلیل مسائل مالی دست به اعتصاب زده‌ و تاکنون عازم عمان نشده‌اند! برگزای بازی در کشور سوم و وضعیت نامناسب مالی در کنار قدرت الهلال، به شدت نگرانی‌ها را درباره موفقیت آنها افزایش داده است.

حتی زمزمه‌هایی مبنی غیبت استقلال دراین دیدار شنیده می‌شود که در این صورت باید در انتنظار جریمه نماینده ایران و حتی فوتبال ایران از سوی AFC هم بود!

دیدگاه تان را بنویسید