ضرورت حمایت از سمن‌های جوانان

دبیر یک سازمان مردم نهاد جوانان گفت:حمایت از سمن‌های جوانان امری مهم است زیرا اگر این سازمان‌ها حمایت شوند کارهای بزرگی انجام خواهند داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرزانه رباطی با بیان اینکه استفاده از نیروی متخصص بومی در برگزاری کلاس‌ها سودمند است، اظهارکرد: حرکت سمن‌های جوانان در مسیرکارآفرینی می‌تواند در تأمین هزینه‌های آن‌ها سودمند باشد و برای جوانان اشتغالزایی کند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با سمن‌های جوانان استانی ارتباط دارد، گفت: این ارتباط  منجر به حمایت مالی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان نشده است و سمن‌های حامیان سلامت و تندرستی جوان البرز از طریق حمایت‌های یکی از خیرین استانی اداره می شوند.

دبیرسمن «حامیان سلامت و تندرستی جوان» درباره فعالیت‌های این سازمان مردم نهاد گفت: فعالیت ما در زمینه اجتماعی وکاهش آسیب‌های اجتماعی است. در این جهت از ظرفیت ترویج فعالیت‌های ورزشی هم بهره می‌بریم. به عنوان نمونه کلاس‌های والیبال برای دختران و پسران و کلاس‌های فوتسال برای پسران برگزار می‌کنیم.

رباطی در پایان اظهارکرد: سازمان مردم نهاد حامیان سلامت و تندرستی جوان البرز در سال جاری قصد دارد مانند سال‌های گذشته کلاس‌های هنری مانند نقاشی و طراحی برگزار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید