بارش برف و باران ادامه دارد / محور هراز مسدود است / مه گرفتگی در برخی محورها / انسداد 11 محور کشور

پلیس راهور ناجا از ادامه بارش ها به صورت برف و باران در استان های مختلف کشور خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جامعه جی پلاس، در محورهای سراب ـ تبریز، اهر ـ تبریز و هشترود ـ زنجان در استان آذربایجان شرقی، محورهای ارومیه-مهاباد وتکاب - شاهین دژ در استان آذربایجان غربی، محور قزوین-رشت در استان قزوین، محورهای شاهرود-آزادشهر و شاهرود-گرگان در استان سمنان، محورهای توسکستان-شاهرود و خوش ییلاق در استان گلستان، محورهای بیجار-سقز و دیواندره-بانه در استان کردستان و ارتفاعات محورهای هراز-فیروزکوه و کندوان هم اکنون بارش به صورت برف است.

همچنین در بیشتر محورهای استان های البرز، گیلان و سمنان، محور بناب – تبریز در استان آذربایجان شرقی، محور نقده در استان آذربایجان غربی، محورهای درگز-قوچان و باغچه-نیشابور در استان خراسان رضوی، محور سمیرم-گلپایگان در استان اصفهان، محورهای پردیس و دماوند در شرق استان تهران، محورهای مریوان سنندج و سنندج-کردستان در استان کردستان باران می بارد.

در محورهای باغچه- نیشابور و باغچه- تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و محور اراک- بروجرد در استان مرکزی مه گرفتگی غالب است.

در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین(از استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک است.

همچنین محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور  فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد، محور شیراز-جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،  محور استهبان- نی ریز در استان فارس،  محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان، محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران مسدود است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید