اختصاصی جی پلاس

دستیاران ایرانی کی روش به اردوی تیم ملی ملحق می شوند

با حل اختلافات و مشکلات پیرامون تیم ملی فوتبال، ظاهرا با وجود برگزاری اردوی تیم ملی خارج از "فیفادی" اما مربیان ایرانی مانند گذشته در کادر فنی کارلوس کی روش حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛  بعد از اردوی پر حاشیه امارات و دیپورت بازیکنان پرسپولیس به ایران و کنار گذاشتن دستیاران ایرانی توسط کی‌روش، شاید یکی از دغدغه های اهالی فوتبال در آستانه دور جدید اردوی تیم ملی از 26 اسفند، حل این اختلاف ها باشد.

چند روز پیش، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای تاکید کرد که در فهرست جدید تیم ملی، بازیکنان آماده فارغ از باشگاه‌شان دعوت می‌شوند. مهدی تاج هم در مصاحبه دیگری عنوان کرد که در این فهرست نام بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و اختلافات حل شده است.

با این حال هنوز درباره حضور دستیاران و مترجم ایرانی کی‌روش تاکنون اظهار نظر صریحی انجام نشده اما از فدراسیون فوتبال خبر می رسد که ظاهرا با حل اختلافات، کارلوس کی روش بار دیگر از دستیاران ایرانی اش از جمله جواد نکونام و مارکار آقاجانیان برای حضور در اردوی تیم ملی با وجود آنکه این اردو در تاریخ فیفادی برگزار نمی شود نیز دعوت خواهد کرد.

البته مهدی تاج تاکید کرده که این مشکل هم به مرور در حال حل شدن است و هیچ نگرانی از این بابت نیست و دستیاران ایرانی در اردو حضور خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید