پرسپولیس ۱ - الهلال ۱

برانکو: تساوی عادلانه بود/ دیاس: بازی سختی بود اما از نتیجه راضی ام

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سرمربیان این تیم ها در پایان از این نتیجه رضایت داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  سرمربی تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان که در تیم هایشان در گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند، در نشست خبری خود حاضر شدند.

برانکو: تساوی مقابل الهلال نتیجه عادلانه ای بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل الهلال گفت: این شروع لیگ قهرمانان آسیا بود و سرنوشت هر گروه سخت و نامعلوم است.

وی افزود: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود. طبیعی بود که محتاط‌تر بازی کنیم. به نظر من این بزرگ‌ترین بازی هفته اول بود. فکر می‌کنم تساوی هم نتیجه عادلانه‌ای بود و من از نتیجه بازی رضایت دارم.

برانکو در ادامه گفت: در ادامه مسابقات باید به امارات و قطر هم برویم اما این بازی شرایط خاصی داشت به همین دلیل از تساوی راضی هستم.

سرمربی الهلال: از نتیجه بازی راضی هستیم

رامون دیاس پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و در عین حال بازی مشکلی هم داشتیم، اما از نتیجه بازی رضایت داریم.

وی افزود: ما آمادگی این را داریم که بازی‌های سخت دیگری را پیش‌رو داشته باشیم و به همین شکل سر حال باشیم. از نتیجه تساوی یک - یک مقابل پرسپولیس راضی‌ام و خوشحالم که شکست نخوردیم.

سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان در خاتمه تصریح کرد: به نظرم بازی‌های دیگری هم در پیش داریم که می‌تواند نتایج بهتری برای ما رقم بخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید