گزارش جی پلاس: 7 اپ پولی برای آیفون که حالا رایگان شده اند + لینک دانلود

معمولا در اپ استور همیشه می توان اپ هایی یافت که برای مدت محدود رایگان می شوند یا قیمت آنها با تخفیف همراه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زمان دانلود و نصب اپ هایی که در اپ استور برای زمان محدود رایگان شده یا تخفیف خورده اند محدود است و اگر در زمان مقتضی از آنها استفاده نکنید، فرصت از دست می رود.

در حال حاظر اپ های بسیاری پیدا می شود که در اپ استور رایگان شده اند و یا قیمت مناسبی دارند و در این گزارش قصد داریم به بررسی بهترین ها از بین آنها بپردازیم. از آنجایی که مشخص نیست این اپ ها تا کی رایگان باشند بهتر است به محض خواندن این گزارش برای دانلود و نصب اپ های مناسب اقدام کنید قبل از اینکه موعد به سر برسد. با کلیک بر روی عنوان این اپ ها وارد صفحه دانلود آنها می شوید. با جی پلاس همراه باشید.

Castaway

 

این اپ در که در حالت معمول 2 دلار قیمت دارد یک نرم افزار مینیمالیستی پادکست برای مدیریت و پخش پادکست ها است. وقتی در انتظار یک اپیزود جدید هستید می توانید برای آن نوتیفیکیشن قرار دهید تا به محض انتظار به شما اطلاع داده شود. در این اپ می تواند برای عناوین محبوب جستجو کنید.

Sense

 

این اپ که در حالت عادی 5 دلار قیمت دارد یک منیجر برای رژیم غذایی است که در عین حال می تواند به عنوان اپ برنامه ریزی هم به کار رود. این اپ همه قابلیت های لازم به عنوان یک اپ برنامه ریز را دارد پس اگر در برنامه ریزی های روزانه تان دچار مشکل هستید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

Warp Shift

 

این بازی پازلی که در حالت عادی 3 دلار قیمت دارد شما را به یک دنیای عجیب و رمز آلود می برد. این جهان عجیب نوعی شکل و شمایل فضایی دارد. اگر اهل بازی های پازلی هستید این بازی گزینه خوبی است.

Draw Pad Pro 2

 

این اپ که در حالت معمول 3 دلار قیمت دارد، به کاربر اجازه می دهد تا نقاشی بکشد؛ متن بنویسد و غیره. هر خطی که می کشید یا می نویسید در همه دستگاه های iOS که دارید هماهنگ می شود.

Neonizer

 

این اپ که در حالت عادی 1 دلار قیمت دارد به دوربین گوشی تان رنگ های نئونی می افزاید تا محیط اطراف را به شکلی عجیب و غریب ببینید.

Songbot

 

این اپ که در واقع 2 دلار قیمت داشته است، 90 هزار کانال رادیویی AM/FM را به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می دهد. در این اپ همچنین می توانید موسیقی هم جستجو کرده و گوش کنید. کاربر به علاوه می تواند لیست برنامه های یک ایستگته رادیویی را هم چک کند. همچنین می توانید موزیک ویدئوهای موجود در یوتیوب را پلی کنید در حالی که اسکرین هم خاموش است! این اپ برای تمرین و یادگیری زبان انگلیسی از طریق گوش دادن به برنامه های مختلف کانال های انگلیسی زبان گزینه خوبی است.

Cloak It

 

این اپ که در حالت عادی 2 دلار قیمت دارد اجازه می دهد پیامک هایی بفرستید که مخاطب نتواند آن را بخواند مگر اینکه از طرق تاچ آی دی یا راه های دیگر هویت خود را تایید کند. این اپ به شما اطمینان می دهد کسی که پیام تان را می خواند همان مخاطب مد نظر است!

برگرفته از phonearena

 

دیدگاه تان را بنویسید