لیلا رجبی: بعد از خداحافظی هیچ تماسی از مسئولان فدراسیون نداشتم

رکوردار پرتاب دیسک ایران که بعد از پایان کارش در بازی های المپیک اعلام خداحافظی کرد، گفت: بعد از این تصمیم به جز نایب رئیس فدراسیون هیچ تماسی از دیگر مسئولان فدراسیون نداشتم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیلا رجبی با بیان اینکه این روزها درگیر فعالیت خاصی نیست و فقط خود را برای آزمون دوره مربیگری  بدنسازی آماده می کند، گفت: این روزها هیچ کاری نمی کنم، نه تمرین دارم و نه در دوره آموزشی خاصی شرکت می کنم. فقط خودم را آماده می کنم تا دو هفته دیگر بتوانم در آزمون دوره مربیگری بدنسازی شرکت کنم و آن را با موفقیت به پایان برسانم.

وی در رابطه با این آزمون گفت: بعد از اینکه تصمیم به خداحافظی از دوومیدانی گرفتم، فعالیت در حیطه مربیگری بدنسازی را در برنامه خودم قرار دادم. تصمیم دارم فعالیت ورزشی را در این عرصه دنبال کنم. به همین دلیل در یک دوره کلاس آموزشی شرکت کردم. باید دو هفته بعد آزمون این دوره آموزشی را برگزار کنم تا بتوانم در صورت قبولی دوره مربیگری را آغاز کنم. البته برای موفق شدن در این عرصه باید تجربه لازم را به دست بیاورم اما به هر حال حضور در دوره و آزمون، استارتی بود که باید پشت سر می گذاشتم.

نماینده ایران در مسابقات پرتاب دیسک بازی های المپیک ریو در واکنش به این پرسش که « با این حساب تصمیم شما برای خداحافظی تغییر نخواهد کرد و پیگیری های صورت گرفته در این زمینه نتیجه ای نداشته است؟»، گفت: کدام تماس؛ بعد از المپیک تا به امروز هیچ تماسی از طرف هیچ یک از مسئولان فدراسیون نداشتم. طی این مدت فقط با نایب رئیس فدراسیون (پریسا بهزادی) تماس داشتم. همه هم می دانند ارتباط من با وی کاملا دوستانه و خارج از حیطه کاری است.

رجبی ضمن انتقاد از شرایط دوومیدانی ایران ادامه داد: متاسفانه شرایط خوبی در دوومیدانی ایران حاکم نیست. حتی در فدراسیون برای خانم ها هم آقایان تصمیم می گیرند. فقط به اسم و ظاهر در امور بانوان نایب رئیس داریم اما به او هم اجازه نمی دهند کارش را انجام دهد.

این رکورددار پرتاب دیسک تصریح کرد: با من که تماسی گرفته نشده اما هرگز و تحت هیچ شرایطی به دنیای قهرمانی باز نمی گردم. اصلا در ایران شرایط مناسبی برای دوومیدانی و تمرین در این رشته فراهم نیست. دوومیدانی کاران مربی و ماساژور که ندارند. مسئولان هم نمی توانند هزینه تمرین آنها را تامین کنند حتی شرایط تمرینی هم به خوبی مهیا نیست.

رجبی تاکید کرد با این شرایط برای مربیگری هم تصمیمی به فعالیت در رشته دوومیدانی ندارم. قطعا در رشته ای دیگر به عرصه مربیگری بدنسازی وارد می شوم. اینکه چه رشته ای را انتخاب کنم، مشخص نیست اما قطعا آن رشته دوومیدانی نیست.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید