واریز حقوق بازنشستگان در اسفند 1402، از امروز/ عیدی چه شد؟

مروتی، بازنشسته کارگری، می‌گوید: انتظار داریم تامین اجتماعی مبلغی را به عنوان پاداش پایان سال برای بازنشستگان خود در نظر بگیرد و همراه حقوق اسفند به حساب بازنشستگان واریز کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایلنا نوشت: واریز مستمری اسفند بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از بیستم اسفند براساس حروف الفبا آغاز می‌شود. 

مروتی، بازنشسته کارگری، در این رابطه می‌گوید: انتظار داریم تامین اجتماعی مبلغی را به عنوان پاداش پایان سال برای بازنشستگان خود در نظر بگیرد و همراه حقوق اسفند به حساب بازنشستگان واریز کند. 

به گفته وی، بازنشستگان کارگری عموماً حداقل بگیر و زیر خط فقر مطلق هستند و بنابراین در تامین نیازهای اولیه شب عید خانواده ناتوانند. 

این بازنشسته افزود: مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری که در روزهای گذشته پرداخت شد، بسیار ناکافی و ناچیز بود؛ ما توقع داریم سازمان تامین اجتماعی مبلغی را علاوه بر رقم عیدیِ مصوب دولت برای پرداخت به عنوان پاداش پایان سال به مستمری بگیران خود به تصویب برساند. 

مروتی تاکید کرد: این اتفاق در سال‌های گذشته سابقه داشته است؛ امسال وضعیت معیشت بازنشستگان کارگری نسبت به سال‌های قبل به مراتب بدتر است و بجاست که مدیرعامل تامین اجتماعی با پرداختِ مبلغی در روزهای پایان سال، به قدر اندکی از بحران معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بکاهد. این کمترین کاری است که می‌توانند برای بازنشستگان صورت دهند.

دیدگاه تان را بنویسید