با این خوراکی ها موز بخورید فاجعه درست می شود! + عکس

خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد. درست است که موز میوه‌ای مغذی است اما نباید همراه با برخی غذاها مصرف شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ همزمانی مصرف موز با بعضی از خوراکی‌ها توصیه نمی‌شود چراکه موجب اختلال در هضم شده و سبب تجمع مواد غلیظ در معده می‌شود که با احساس خستگی و تضعیف سیستم ایمنی همراه شده و در صورت تداوم می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌ها شود.

موز سرشار از پروتئین، فیبر و سایر مواد معدنی ضروری مانند منیزیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین B است که آن را به میوه ای مغذی و سیر کننده تبدیل می کند.

خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد.

درست است که موز میوه‌ای مغذی است اما نباید همراه با این غذاها مصرف شود.

موز را با چه چیزی نخوریم ؟

موز را با شیر و لبنیات نخورید.

 

موز - Copy (2)

 

غذاهای غنی از پروتئین:بسیاری از مردم از یک رژیم غذایی پر پروتئین پیروی می کنند که در آن گوشت یا تخم مرغ را با موز ترکیب می کنند. با این حال، این روش غذا خوردن می تواند روند هضم را کند کند.

هنگامی که موز با پروتئین های دیر هضم ترکیب می شود، می تواند باعث تخمیر و گاز در دستگاه گوارش شود.

کربوهیدرات های فرآوری شده

 

موز

 

خوردن موز همراه با کربوهیدرات های فرآوری شده مانند تنقلات شیرین یا غذاهای پخته شده باعث افزایش سطح قند خون و کاهش آن می شود. این می تواند منجر به احساس خستگی و گرسنگی بلافاصله پس از خوردن غذا شود.

موز سبز

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما موز رسیده معمولا آسان هضم می شود. ترکیب آنها با موز سبز یا نارس باعث ناراحتی گوارشی می شود زیرا موز سبز حاوی مقدار زیادی نشاسته مقاوم است که هضم آن سخت تر است و باعث نفخ می شود. کمی.

مرکبات

 

موز - Copy

 

ترکیب موز با مرکبات مانند لیمو، پرتقال یا گریپ فروت ممکن است باعث سوء هاضمه یا ناراحتی در برخی افراد شود. زیرا هم موز و هم مرکبات حاوی مواد مغذی اسیدی هستند و این ترکیب می تواند باعث ناراحتی معده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید