ویژگی کمتر دیده شده از واتساپ چیست؟ اگر در واتس‌اپ دکمه ارسال را طولانی بفشارید چه اتفاقی می‌افتد؟

واتس‌اپ به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به منظور جذب کاربران بیشتر و نگهداشتن کاربران فعلی در میدان رقابتی تنگاتنگ با دیگر رسانه‌های اجتماعی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پ​با انتخاب این قابلیت در زمان ارسال،‌ امکان اشتراک گذاری، ذخیره یا گرفتن اسکرین شات از محتوی نیز برای فرد گیرنده از بین می‌رود.

آیا تمایل دارید عکس یا ویدیویی که در واتس‌اپ برای مخاطب خود ارسال کنید بلافاصله پس از مشاهده حذف و ناپدید شود؟

این امکان به لطف قابلیتی موسوم به «تک نمایش» که مستقیماً از دکمه ارسال قابل دسترسی است برای کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ قابل استفاده خواهد بود.

به نوشته یورونیوز، قابلیت یاد شده که بسیار کاربردی اما کمتر شناخته شده است به شما امکان می‌دهد محتوای محرمانه‌ای را که پس از مشاهده پاک می‌شود، بدون برجای گذاشتن ردی به اشتراک بگذارید؛ قابلیتی شبیه به آنچه که تا حدودی در اسنپ‌چت وجود دارد.

عکس‌ها یا تصاویر خاص، برخی شوخی‌ها و مزاح‌ها، محتوای صمیمانه، کد یا تصویری ویژه و به طور کلی فایل‌هایی که بهتر است «یک بار» مشاهده شوند از امکان ارسال با قابلیت یاد شده برخوردارند.

گیرنده شما پس از آنکه عکس یا ویدیوی ارسالی را برای مشاهده باز کرد دیگر نمی‌تواند با مراجعه دوباره به محیط پیام‌ها این محتوا را ببیند، زیرا فایل مورد نظر پاک شده است.

یک پیام متنی مخاطبان را آگاه می‌کند که زمان نمایش محتوی تمام شده و اگر دوباره خواهان مشاهده آن هستند باید از شما بخواهند تا آن را برای بار دوم برایشان ارسان کنید.

با انتخاب این حالت در زمان ارسال محتوی،‌ همچنین امکان اشتراک گذاری، ذخیره یا گرفتن اسکرین شات از آن برای فرد گیرنده از بین می‌رود.

لازم به یادآوری است که عکس‌ها و ویدیوهای تک‌نمایش با پیام‌های موقت وزمان‌دار که پس از طی شدن مدت زمانی مشخص بین ۲۴ ساعت تا ۹۰ روز حذف می‌شوند، متفاوت هستند.

واتس‌اپ به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به منظور جذب کاربران بیشتر و نگهداشتن کاربران فعلی در میدان رقابتی تنگاتنگ با دیگر رسانه‌های اجتماعی است.

این پیام‌رسانی فوری به تازگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت HD برای مخاطبان خود ارسال کنید و صفحه نمایش خود را در زمان تماس‌های ویدیویی به اشتراک بگذارید.

واتس‌اپ اما قصد ندارد به این قابلیت‌ها بسنده کند و در همینجا متوقف شود! متا، شرکت مادر رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام و اپلیکشن‌های ارتباطی همچون مسنجر، در حال کار روی ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش و قالب‌بندی متن در واتس‌اپ کار است.

نمایش استیکرهای متناسب با متن و مورد علاقه کاربران با یک دستور ساده متنی از دیگر ویژگی‌هایی است که واتس‌اپ با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در پی تکمیل و توسعه آن است.

دیدگاه تان را بنویسید