معافیت مالیاتی برای تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب/ جریمه برای تولیدکننده‌ های لباس‌های بی‌حجاب

گرجی مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: چارچوب لباس‌هایی که در حوزه فرهنگی ما قرار دارند تعیین شده و شاخص‌هایی برای آنها مشخص شده است. در بحث تولید و نظارت بر مشخصات لباس‌ها وزارت صمت مسئول است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب و کالاهای فرهنگی از پرداخت مالیات خبر داد.

طبق گزارش ایرنا، محسن گرجی در گفت و گوی تلویزیونی با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه عفاف و حجاب برای حمایت از صنعت پوشاک و مد و لباس گفت: اگر تولیدکننده‌ای لباس‌های بی‌حجاب تولید و فروشنده آن را به فروش برساند، با آنها برخورد و جریمه می‌شوند.

گرجی بیان کرد: چارچوب لباس‌هایی که در حوزه فرهنگی ما قرار دارند تعیین شده و شاخص‌هایی برای آنها مشخص شده است. در بحث تولید و نظارت بر مشخصات لباس‌ها وزارت صمت مسئول است.

وی افزود: نظارت عرفی و قیمتی بر فروشندگان با گشت های مشترکی از وزارت صمت اصناف و تعزیرات است. تولیدکننده پوشاک فرهنگی به کل از پرداخت مالیات معاف است.

گرجی با بیان اینکه باید ذائقه‌سازی رعایت حجاب در همه لایه‌های جامعه رسوخ کند افزود: تمام دستگاه‌ها وظایفی دارند که باید به آن وظایف عمل کنند. یکی از این ارگان‌ها، صدا و سیما است و بهتر است به جای اینکه از سایر دستگاه‌ها مطالبه گری کند، یکبار هم خودش مهمان این برنامه شود و توضیح دهد برای ترویج حجاب چه اقداماتی انجام داده است.

دیدگاه تان را بنویسید