هشدار جدید در خصوص هوای تهران

مدیریت بحران در خصوص افزایش ذرات آلاینده های هوا در استان تهران هشدار داد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرکل مدیربت بحران استان تهران در خصوص افزایش ذرات آلاینده های هوا در استان هشدار داد و گفت: مدیریت بحران آماده باش کامل است.

طبق گزارش مهر، حامد یزدی مهر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تمدید هشدار سطح زرد وزش باد شدید و گردوخاک توسط هواشناسی خبر داد و گفت: این سامانه از فردا دوشنبه دوم مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در خصوص افزایش ذرات آلاینده هوا نیز هشدار داد و عنوان داشت: پیرو هشدار قبل همچنان توصیه مدیریت بحران به افراد دارای بیماری تنفسی و قلبی و سالمندان اجتناب از تردد در فضای باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: طبق پیش بینی هواشناسی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال وزش خیلی شدید موقتی به ویژه در بازه زمانی بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم در مواقع صدور هشدار وزش باد از حضور در ارتفاعات و پارک خودرو کنار درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند. یزدی مهر از آماده باش مدیریت بحران نیز خبر داد و بیان داشت: برای دستگاه‌های عضو ستاد نیز ابلاغیه هشدار ارسال شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید