تصاویر کمتر دیده شده از عباس کیارستمی در دوران دفاع مقدس + عکس

اول تیرماه عباس کیارستمی در تهران به دنیا آمد .کارگردانی که پنج بار نامزد دریافت جایزه جشنواره سینمایی کن فرانسه شد و در سال ۱۹۹۷ جایزه نخل طلایی بهترین کارگردانی را برای فیلم «طعم گیلاس» دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به مناسبت زادروز عباس کیارستمی تصاویر کمتر دیده شده از این کارگردانان شهیر و جهانی را می بینید.

سینما اعتماد نوشت: اول تیرماه عباس کیارستمی  در تهران به دنیا آمد .کارگردانی که  پنج بار نامزد دریافت جایزه جشنواره سینمایی کن فرانسه شد و در سال ۱۹۹۷ جایزه نخل طلایی بهترین کارگردانی را برای فیلم «طعم گیلاس» دریافت کرد. همچنین چهار دوره به عنوان عضو هیئت داوران در این جشنواره حضور داشت. فیلم «کلوزآپ» کیارستمی نیز در میان ۱۰ اثر برتر تاریخ سینمای آسیا قرار گرفت.

ما به مناسبت زادروز فرخنده او چند فریم تصویر دیده نشده از این کارگردان جهانی را منتشر می کنیم.

این تصور از کیارستمی که  مربوط به حضور این کارگردان جهانی در صحنه جنگ ایران و عراق است.

 

TNiYzI1MTllM

 

این تصویر مربوط به دوران کودکی عباس کیارستمی است .

 

عباس-کیارستمی

 

و تصویر زیر هم کیارستمی را در حالی می بینیم که به ماشینش بنزین می زند.

 

images

 

جایزه ویژه هیات داوران و لوح زرین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خانه دوست کجاست»، و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای فیلم «نان و کوچه» از دیگر جوایز کیازستمی است.

نان و کوچه، زنگ تفریح، تجربه، مسافر، من هم می‌توانم، دوازده راه حل برای یک مساله، رنگ‌ها، لباسی برای عروس، گزارش، اولی‌ها، کلید، خانه دوست کجاست، مشق شب، کلوزآپ، زندگی و دیگر هیچ، زیر درختان زیتون، طعم گیلاس، باد ما را خواهد برد، ده، شیرین، کپی برابر اصل، مثل یک عاشق و … از جمله آثاری هستند که در کارنامه هنری زنده‌یاد «عباس کیارستمی» به یادگار باقی مانده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید