شهادت ‌مامور پلیس در البرز/ دستگیری 3 متهم در این ارتباط

شب گذشته محمد مهدی وکیلی از ماموران پلیس شهرستان چهارباغ در درگیری مسلحانه با فروشندگان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت مامور پلیس البرز در این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند در این ارتباط اظهار داشت:‌ شب گذشته محمد مهدی وکیلی از ماموران پلیس شهرستان چهارباغ در درگیری مسلحانه با فروشندگان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

وی افزود: این مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چهارباغ در عملیات تعقیب و گریز فروشندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

هداوند گفت: همچنین سه نفر دیگر از مرتبطان فروش مواد مخدر در این عملیات دستگیر شدند.

بازداشت عوامل شهادت مامور نیروی انتظامی در چهارباغ

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت عوامل شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی در شهرستان چهارباغ و دستور ویژه برای شناسایی و بازداشت عوامل این تیراندازی از همان ساعات ابتدایی خبر داد.

وی گفت: متاسفانه عصر روز گذشته در جریان تعقیب و گریز عوامل فروش مواد مخدر در محدوده شهرستان چهارباغ، یکی از درجه داران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به نام «محمد مهدی وکیلی» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید که بلافاصله دستور لازم برای شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با عرض تسلیت به خانواده شهید وکیلی و کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی تصریح کرد: در این خصوص به دادستان چهارباغ و معاون پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز جهت تسریع در شناسایی، بازداشت و تعقیب قاتل یا قاتلان با به کارگیری تمامی ظرفیت های قانونی دستورات مقتضی صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار عوامل این جنایت خواهد بود از دستور برای تسریع در تحقیقات مقدماتی و محاکمه خبر داد و متذکر شد: هر گونه تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مامورین خدوم آن با سرعت و جدیت توسط دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید