مهلت ثبت سفارش پژو 207 دستی مشخص شد

قرار است پژو ۲۰۷ دستی سفید دوم اسفندماه، با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با ۱۰۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بورس کالا شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی که قرار است سه‌شنبه هفته جاری عرضه شود را ابلاغ کرد و بر این اساس مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ فردا (دوشنبه) خواهد بود.

قرار است پژو ۲۰۷ دستی سفید دوم اسفندماه، با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با ۱۰۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه شود. تاریخ تحویل این خودرو به خریداران ۳۱ خردادماه سال آینده خواهد بود. بر این اساس امکان تغییر رنگ بدون هزینه به انتخاب خریدار وجود دارد.

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول اسفند ۱۴۰۱ است.   به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه خواهند داشت.

بر این اساس اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

ایسنا در پایان نوشت: خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس با مراجعه به سایت Esale.ikco.ir باید نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند. همچنین خریدار باید هزینه بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت چهار میلیون و ۳۷۱ هزار تومان به اضافه ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی را نیز پرداخت کند.

دیدگاه تان را بنویسید