انفجار گاز در بوکان؛ 6 کشته تا این لحظه + تصاویر و فیلم

در این حادثه یک واحد ساختمانی به طور کامل تخریب شده و به ۲ واحد مسکونی دیگر در مجاورت آن بیش از ۷۰ درصد آسیب وارد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ انفجار گاز شهری در بوکان باعث تخریب سه واحد مسکونی و کشته شدن 6 تن و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

این حادثه در یک منزل مسکونی در کوچه‌های بهار در خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.

در این حادثه یک واحد ساختمانی به طور کامل تخریب شده و به ۲ واحد مسکونی دیگر در مجاورت آن بیش از ۷۰ درصد آسیب وارد شده است.

ماموران آتش نشانی بوکان با حضور در محل تاکنون اجساد ۲ کودک را از زیر آوار بیرون آورده و چهار نفر مجروح نیز که ساکن در ساختمان های همجوار بودند، برای مداوا به مراکز بیمارستانی در بوکان منتقل شدند./ایرنا

 

photo_2023-01-13_02-28-28

 

رئیس آتش‌نشانی بوکان: فوتی‌های حادثه انفجار گاز به ۳ نفر رسید 

معروفی، رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان گفت: تاکنون اجساد سه نفر از زیر آوار بیرون آورده شده و سه نفر از مجروحان این حادثه برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

یک قلاده سگ زنده یاب نیز به محل حادثه آورده شده و گویا نشانه هایی از وجود افراد یا اجساد در زیر آوارها مشاهده شده و به همین خاطر تمام تلاش ها برای آواربرداری سریع در حال انجام است./ چندثانیه

 

photo_2023-01-13_02-28-30

 

هم‌اکنون امدادگران هلال‌احمر در حال جستجو مفقودین احتمالی در زیرآوار مسکونی در بوکان

ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته ۲۲ دی ماه، یک منزل مسکونی در شهر بوکان بر اثر نشت گاز تخریب شد که ۴ نفر از ساکنین آن جان خود را از دست دادند.

 امدادگران هلال احمر هم اکنون در حال عملیات آواربرداری جهت جستجو افراد مفقودی در زیر آوار هستند.

حجم ویدیو: 3.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید