سازمان اطلاعات فراجا خبر داد: دستگیری عوامل 87 مورد سنگ‌پرانی و 20 مورد تیراندازی

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌ های درحال تردد در جاده‌ها می کردند، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در جاده‌ها خبر داد.

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌ های درحال تردد در جاده‌ها می کردند، خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند؛ یکی از توطئه های اخیر معاندان در راستای خدشه‌دار کردن امنیت و آرامش مردم، ایجاد چالش و ناامنی برای قشر زحمت‌کش کامیون‌داران در سطح جاده‌ها بود که این توطئه خبیثانه و پوشالی توسط سازمان اطلاعات فراجا به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی، عاملان 87 مورد سنگ‌پرانی و 20 مورد تیراندازی به سمت کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی توسط سازمان اطلاعات فراجا و با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در راستای تامین امنیت جاده‌های کشور شناسایی و دستگیر شدند.

در این اطلاعیه آمده است: با تلاش شبانه روزی مأموران جان برکف انتظامی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، کلیه تحرکات دشمنان در رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات فراجا و سایر دستگاه‌های امنیتی قرار دارد و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات قاطع انتظامی، امنیت کامل در جاده‌ها برقرار است.

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فراجا با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آنها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت .

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی 110322، آدرس وب سایت:aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

دیدگاه تان را بنویسید