هشدار هواشناسی به مردم تهران: به حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها نروید!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از هشدار مدیریت بحران در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان تهران به ویژه ارتفاعات شرقی و فیروزکوه هشدار داد و گفت: مردم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

طبق گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی به جهت پیش بینی وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و اظهار داشت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از این سامانه ۲۴ شهریور ماه آغاز و تا پایان روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید برای نیمه غربی و جنوبی استان تهران و رگبار و رعد و برق برای ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه پیش بینی شده است، گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به همه اعضای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران اعم از بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ادارات اجرایی و خدماتی صورت گرفته تا تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه مخاطرات احتمالی اتخاذ شود.

دیدگاه تان را بنویسید