فرمانده انتظامی تهران: شاهد وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان هستیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشییع پیکر شهید ستواندوم کیوان لو بیان داشت: شاهد وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان هستیم .

لینک کوتاه کپی شد

به گزاری جی پلاس، سردار "حسین رحیمی" در مراسم تشییع پیکر شهید ستواندوم امیر کیوانلو بیان داشت:  حوالی ساعت 530 دقیقه روز گذشته در پی مراجعه یکی از شهروندان به واحد گشت موتوری کلانتری نامجو مستقر در میدان سپاه و اعلام این که سارقان در حال سرقت از منزل خواهر او هستند و  خواهرش تنها در منزل به سر میبرد. بلافاصله شهید کیوان لو با توجه به روحیه رشادت و ایثارگری که داشته داوطلبانه در ماموریت شرکت می کند.

 به محض ورود ماموران در محل سرقت، با سرعت عمل ماموران یکی از سارقان سریعا دستگیر میشود و سارق دوم که از منزل خارج و اقدام به فرار می کند توسط استوار یکم کیوانلو تعقیب و دنبال می‌شود که در این تعقیب و گریز سارق دوم متوقف و  ناغافل با چاقو ضربه ای به سینه ستواندم کیوانلو وارد می کند که علیرغم جراحت وارده استوار کیوانلو سارق را دستگیر می کند.بلافاصله استوار کیوان لو به بیمارستان انتقال داده شد که به دلیل شدت جراحت وارده این مامور شجاع و وظیفه شناس به شهادت رسید.

سردار رحیمی با تاکید براینکه متاسفانه شاهد وقاحت و گستاخی بیش از پیش سارقان و مجرمان هستیم عنوان داشت: مجرمان از مجازات و عواقب جرایم و جنایاتی که مرتکب می شوند نگران نیستند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با مقامات عالی رتبه قوه قضاییه در خصوص لزوم مقابله جدی تر با مجرمان ، افزود: رها کردن مجرمان و سارقان مشکلی را حل نمی کند بلکه باید مجازات سختی برای این افراد در نظر گرفته شود و باید با قدرت جلوی مجرمان ایستاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید