زمان خرید و فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

طبق گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، هفته آینده نماد استقلال و پرسپولیس در فرابورس بازگشایی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ برنامه مجله فوتبال با موضوع بررسی  رزومه‌های نامزد‌های تاییده صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال و درخواست سازمان خصوصی سازی از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌ها روی آنتن رفت.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص درخواست از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌های کادر فنی و بازیکنان شان توضیحاتی ارائه کرد:

*دلیل نگارش نامه این بود که این باشگاه‌ها مجموع رقم قرارداد‌های کادر فنی و بازیکنان شان را افشا کنند تا یک رقابت عادلانه در نظام باشگاه‌داری کشورمان رخ دهد.

*استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه ۱۵ اسفندماه سال گذشته در فرابورس عرضه شدند وظیفه دارند که مجموع رقم قراردادهایشان را در سامانه کدال منتشر کنند. 

*تمامی شرکت‌های بورسی ملزم هستند تمامی رویداد‌های مالی خود را افشا کنند.

*من یک رونوشت نامه را نیز برای عشقی، مدیرعامل شرکت بورس ارسال کرده ام چرا که بورس ضمانت اجرایی بیشتری دارد و آن‌ها می‌توانند شرکت‌ها را تعلیق یا نماد آن‌ها را ببندند، همچنین این ۷ شرکت تعاملاتی نیز با سازمان خصوصی دارند و صدور مجوز آن‌ها موکول به افشای قرارداد هایشان است.

*شرکت فرابورس اصرار داشت که مجموع رقم قرارداد‌های این باشگاه‌ها افشا شود، اما در آن زمان قرارداد‌های این باشگاه‌ها نهایی نشده بود و در تعامل با شرکت فرابورس قرار شد که پس از نهایی شدن قرارداد‌های این باشگاه‌ها مجموع رقم قرارداد‌های آن‌ها افشا شود، همچنین به دلیل وضعیت بازار سرمایه و ایام عزاداری محرم این موضوع محقق نشد.

*امروز ما آخرین تعاملات را با شرکت بورس و فرابورس داشتیم و با توجه به نهایی شدن مجموع قرارداد‌های این ۲ باشگاه هفته آینده نماد این ۲ باشگاه در فرابورس بازگشایی خواهد شد و مردم می‌توانند نماد این ۲ باشگاه را خریداری کرده و یا بفروشند.

*در فرابورس بازار‌های مختلفی وجود دارد و امکان اینکه شرکت زیان ده درج شود و یا افزایش سرمایه و یا عرضه اولیه شود وجود دارد. البته پرسپولیس سال گذشته سودده بود.

دیدگاه تان را بنویسید