جی پلاس؛

تقدیری که امام از خلبانان هوانیروز به عمل آورد

امام خمینی در ششم مرداد ماه سال 67 پیام تشکر آمیزی خطاب به فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش خبرنگار جی پلاس، امام خمینی (س) در ششم مرداد ماه سال 67 در پیامی خطاب به شهید منصور ستاری (فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران)، انصاری (فرمانده هوانیروز) و خلبانان شجاع نیروی هوایی و هوانیروز به تقدیر از قهرمانی دلاورمردان هوانیروز پرداختند. متن پیام امام به شرح زیر است: 

 

بسم اللّه‌ الرحمن الرحیم

تیمسار سرتیپ ستاری، فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، و تیمسار سرتیپ دوم انصاری، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

خلبانان عزیز و قهرمان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و خلبانان دلیر و شجاع هوانیروز

اینجانب از زحمات طاقتفرسای شما و تمامی افراد متعهد و دلسوزی که به نحوی از انحا در آمادگی های پروازها دست دارند تشکر می‌ نمایم. شما در طول جنگ تحمیلی، بخصوص در شرایط حساس امروز، از رزمندگان صحنه‌ های نبرد و میهن اسلامی‌مان با تمام توان دفاع نموده و می‌نمایید.

شجاعت شما دل تمامی میهن‌دوستان و اسلام‌باوران را شاد کرده است. شما در صحنه‌ های سخت کارزار به دشمنان میهن عزیزمان آموختید که دیگر خیال تعرض به کشورمان و مکتب حیاتبخش هم میهنانمان را ننمایند.

اینجانب دست یکایک شما را می‌ فشارم، و از صمیم جان به شما دعا می‌ کنم. خدا یار و نگهدارتان باد. به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی. والسلام علیکم و رحمة اللّه‌ و برکاته.

6/5/1367

روح اللّه‌ الموسوی الخمینی"

 

صحیفه امام؛ ج 21، ص 105

دیدگاه تان را بنویسید