اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی کلید خورد + جزییات

اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در ایلام آغاز شده است و یک مقام استانداری گفت که کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود. وی گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود.

محمد سبحان حسنی اظهار کرد: دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند.

وی عنوان کرد: شرکت ارتباطات سیار به عنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به منظور ارائه خدمت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی کند.

وی گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در مرحله اول اجرای طرح برای ۵۸۰ فروشگاه از صنوف مختلف، داده فرستاده شده و پس از پایش و صحت سنجی اطلاعات، مرحله مراجعه حضوری و نصب نرم‌افزار در فروشگاه‌ها انجام خواهد گرفت و به صورت پایلوت در مرکز استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با نظارت بیشتر بر تولید و چرخه توزیع کالا و با داشتن بانک اطلاعاتی به خوبی می‌توان وارد مرحله اجرای این طرح شد تا مردم از محاسن آن بهره مند شوند./ مهر

دیدگاه تان را بنویسید