تلف شدن یک توله خرس قهوه‌ای در کرج + عکس

متاسفانه ماموران پاسگاه وارنگه رود پس از اعزام به محل با لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای بر اثر برخورد با خودرو مواجه شدند که لاشه حیوان برای بررسی و نمونه برداری به یگان حفاظت محیط زیست البرز تحویل داده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج از تلف شدن یک قلاده توله خرس قهوه‌ای در محدوده یکی از روستاهای بخش آسارای این شهرستان بر اثر برخورد خودرو خبر داد.

رضا قاسم پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته (۱۳ تیر) طی تماس تلفنی اهالی روستای ولایت رود مبنی بر تصادف توله خرس با خودرو عبوری، ماموران پاسگاه وارنگه رود به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه ماموران پاسگاه وارنگه رود پس از اعزام به محل با لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای بر اثر برخورد با خودرو مواجه شدند که لاشه حیوان برای بررسی و نمونه برداری به یگان حفاظت محیط زیست البرز تحویل داده شد.

وی بیان داشت: احداث روگذر یکی از تدابیری است که می تواند در کاهش سوانح جاده ای حیوانات موثر واقع شود اما اغلب به بهانه محدودیت های اعتباری و همچنین هزینه بر بودن آن، در عمل احداث چنین طرح هایی توسط مجریان نادیده گرفته می شود.

قاسم پور گفت: با این حال می توان با اقداماتی چون نصب تابلوهای هشدار به رانندگان و فنس کشی در زیستگاه های حساس حیات وحش گام موثری در پیشگیری از تلفات وحوش برداشت./ ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید