جی پلاس؛

حاج احمد متوسلیان و گچ پایی که متعلق به بیت المال بود

حاج احمد متوسلیان علاوه بر مهربانی، مقید به مقررات و نظم بود و تاخیر در کارهایش همه را متعجب می کرد تا اینکه... .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس، حاج احمد متوسلیان، فرمانده شجاع و مهربان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در چهاردهم تیر ماه سال 61 یعنی اندکی پس از آزادی خرمشهر به همراه سه تن دیگر از جمله سید محسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان به دست نیروهای فالانژ ربوده شده و به صهیونیست ها تحویل داده شدند. اکنون چهل سال از آن واقعه تلخ می گذرد و هیچ خبر موثقی درباره سلامتی آنها در دسترس نیست. مطلب زیر خاطره ای درباره آن بزرگوار است.

 

حاج احمد مرد بسیار مهربان و مقیدی بود. اگر برای یکی از رزمندگانش اتفاقی می‌ افتاد حتما تمام شهر را برای یافتنش زیر و رو می‌کرد.

حاج احمد در یکی از عملیات‌ها زخمی شده بود و یکی از پاهایش هم در گچ بود. او هر روز بین ساعت ۱۱ تا ۱۲ برای تعویض پانسمان به بیمارستان می‌ آمد، اما یک روز نیامد و از آنجا که بسیار دقیق و مقرراتی بود این غیبتش موجب نگرانی همه شد.

 

با پیگیری و پرس و جوی فراوان یکی از رزمندگان گفت: حاج احمد از صبح تا عصر در حمام بوده است، خطاب به رزمنده گفتیم او نباید آنقدر در حمام بماند ممکن است گچ پایش نم بکشد.

 

سراسیمه به حمام رفتیم و صحنه عجیبی را مشاهده کردیم گچ پای حاج احمد کاملا سالم بود، اما از انگشتانش خون می‌ چکید. حاج احمد در حال شستن لباس همه رزمندگانش بود، وقتی علت را پرسیدیم در جواب گفت: حواسم به گچ پایم بود، چون که بیت‌المال است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید