افزایش قیمت نان غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می شود

حشمت‌اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درباره برخی افزایش های خودسرانه قیمت نان در سطح استان تهران گفت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم بر همین اساس هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد، از برخورد قاطع و قانونی با متخلفین در سطح استان تهران خبر داد.

حشمت‌اله عسگری درباره برخی افزایش های خودسرانه قیمت نان در سطح استان تهران گفت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم بر همین اساس هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی و همکاری اتحادیه نانوایان برای مقابله با تخلفات احتمالی افزود: بی‌تردید نظارت‌ها نباید مختص روزهای خاصی باشد چرا که این شکل از نظارت باعث کم فروشی و سوء استفاده متخلفین به ویژه در ایام تعطیل می‌شود. از سوی دیگر بازرسی‌های بهداشتی در سطح خبازی‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی‌ها به صورت مستمر و زنجیره‌ای با شدت بیشتر استمرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: از فرمانداران خواسته‌ایم ضمن تقویت اکیپ‌های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته باشند و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری‌های این حوزه نهایت همکاری را داشته باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید