برنج و شکر یارانه‌ای توزیع می شود + قیمت ها

قاسمعلی حسنی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران از توزیع برنج و شکر یارانه‌ای خبر داد و قیمت های آن را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جمال زارعی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: کشتی حامل ۳۳هزار و۵۰۰ تن برنج وارداتی در بندر بوشهر پهلو گرفته و محموله‌ آن آماده تخلیه و بارگیری است. این برنج از نوع تایلندی و برای حفظ ذخایر استراتژیک و تنظیم بازار این کالا خریداری شده و در حال ورود به کشور است.

توزیع برنج و شکر یارانه‌ای 

قاسمعلی حسنی، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: ۸۸۰هزار تن شکر در بسته‌های یک کیلوگرمی بین ۴ اتحادیه خواربار فروش، سوپرمارکت، عطاری و لبنیات توزیع شده که این شکر با قیمت هرکیلو ۱۶هزار و۳۵۰تومان در مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد. همچنین 2نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰کیلویی و به قیمت ۱۲هزار و۵۰۰تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

 کاهش خرید زولبیا و بامیه

علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه قنادان گفت: حجم خرید زولبیا و بامیه کاهش پیدا کرده است؛ یعنی مردم به‌جای خرید یک کیلو زولبیا و بامیه به خرید نیم کیلو رضایت می‌دهند. به‌گفته او، واحدهای درجه یک زولبیا و بامیه کیلویی 70هزار تومان و واحدهای درجه 2، کیلویی 60هزار تومان شیرینی‌های ماه رمضان را عرضه می‌کنند.

رکورد تولید روغن شکست

امیر هوشنگ بیرشک، دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: طی ۱۲ماه سال۱۴۰۰ بیش از 2.2 میلیون تن انواع روغن نباتی در کشور تولید و توزیع شد که این رقم در تاریخ ۸۰ساله صنعت روغن نباتی ایران بی‌سابقه است./ همشهری

دیدگاه تان را بنویسید