قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام مشخص شدند + عکس

اشتراک گذاری موزیک از پلتفرم های اسپاتیفای، اپل موزیک و امازون موزیک، امکان جواب دادن به دایرکت ها در حین گردش در اینستاگرام، نمایش افراد انلاین و ارسال پیام بی صدا از جمله قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینستاگرام از قابلیت های جدید دایرکتش رونمایی کرده است، که متاسفانه عمده آنها مختص نسخه ارتقا یافته دایرکت اینستاگرام هستند که در دسترس اکثر ما نیست. 

‌اشتراک گذاری موزیک از پلتفرم های اسپاتیفای، اپل موزیک و امازون موزیک:  کاربر وقتی موزیک هایی از این پلتفرم ها در دایرکت ارسال کند، طرف مقابل می تواند همان جا پیش نمایش 30 ثانیه ای از آنها را بشنود. 

امکان جواب دادن به دایرکت ها در حین گردش در اینستاگرام: بدین صورت که وقتی کاربر در حال مشاهده یک پست است و پیامی برای او می آید، این پیام در قسمت بالای صفحه اینستاگرام ظاهر می شود و کاربر می تواند همان جا  به صفحه چت کاربر مورد نظر رفته و به او جواب دهد.

‌ نمایش افراد انلاین: حالا در قسمت بالای دایرکت اینستاگرام لیست افراد انلاین نمایش داده می شود و کاربر به سادگی می تواند افراد در دسترس را پیدا کند و به آنها پیام بدهد.

‌ارسال سریع پستها: حالا با نگه داشتن ایکون دایرکت در زیر هر پست، لیست کوتاهی از افرادی که قبلا به اونها دایرکت داده اید ظاهر می شود که با بردن انگشتتان به سمت اواتار آن شخص و رها کردنش، آن پست سریعا برای شخص ارسال می شود.

 ارسال پیام بی صدا: وقتی در چت شخصی یا گروهی پیام رو با @silent شروع کنید، آن پیام بدون صدا و بدون نوتیف برای آن فرد یا افراد فرستاده می شود تا مزاحم شان نشوید.

‌نظرسنجی: و در نهایت کاربران میتوانند در گروه ها نظرسنجی ارسال کنند و اعضا نظرشون را از بین گزینه ها انتخاب کنند.

اینستاگرام گفته به جز قابلیت ارسال سریع و اشتراک موزیک، بقیه قابلیت ها به نسخه ارتقا یافته دایرکت نیاز دارند و متاسفانه عمده ها ما به این قابلیتهای جدید دسترسی نخواهیم داشت. 

 

دایرکت اینستاگرام (1)

 

دایرکت اینستاگرام (2)

 

برگرفته از تک توب، با ویرایش نوشتاری

دیدگاه تان را بنویسید