پست های اینستاگرام را به دلخواه خودتان بچینید! + عکس

اینستاگرام رسما چینش جدید فید خود برای کاربران را عرضه کرد تا به آنها امکان دیدن پستها به ترتیب زمان را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در اپدیت جدید اینستاگرام حالا کاربران دو گزینه جدید برای چینش پستها در فید یا صفحه اصلی اینستاگرام خود دارند: Following و Favorites.

‌با انتخاب گزینه Following، اینستاگرام برخلاف حالت عادی که پستها را بر پایه الگوریتمهایش و براساس سلیقه شما می چیند، در حالت Following پستها به ترتیب زمان انتشار چیده می شوند و فید شما از پستهای جدید شروع می شود و به پستهای قدیم ختم می شوند.

‌در حالت Favorites یا علاقمندی ها اما، کاربران حالا امکان انتخاب تا 50 پیج مورد علاقه خود را دارند و وقتی وارد حالت Favorites می شوند فقط پستهای پیج هایی که انتخاب کردند را خواهند دید.

این حالت مثلا برای وقتی که پیج های زیادی را فالو کرده اید ولی در حال حاضر فقط میخواهید پستهای پیج های با اهمیت را ببینید می تواند مفید باشد.

‌ برای انتخاب این دو حالت جدید، بعد از فعال شدن این قابلیت برای شما، فقط کافیست در صفحه اصلی اینستاگرام روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا این دو گزینه برای شما ظاهر بشوند.

حالتی که انتخاب کرده اید فقط تا وقتی داخل اینستاگرام هستید فعال خواهد بود و وقتی از اینستاگرام خارج بشوید باید دوباره آن را انتخاب کنید.

اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای تمام کاربران اندروید و iOS عرضه شده و به تدریج و طی روزهای اینده برای آنها فعال خواهد شد.

 

photo_2022-03-23_22-24-41

 

منبع: با اصلاح از تک توب

دیدگاه تان را بنویسید