تغییر شرایط خرید سهام استقلال و پرسپولیس/ مردم تا امروز چقدر سهم سرخابی را خریدند؟

تا پایان هفتمین روز از پذیره‌نویسی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۷۳٫۸ و ۸۳٫۴ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تا پایان هفتمین روز از پذیره‌نویسی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۷۳٫۸ و ۸۳٫۴ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شده است. حداکثر تعداد سهام قابل خریداری چقدر شد؟

پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در حالی روز یکشنبه (۱۵ اسفند) به‌ترتیب در قیمت‌های ۲,۹۱۰ ریال و ۳,۳۸۷ ریال انجام شد که در روز نخست این پذیره‌نویسی ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۳۰ سهم باشگاه استقلال توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم باشگاه پرسپولیس توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ نفر خریداری شد.

این در حالی است که با احتساب کل روزهای پذیره‌نویسی در نمادهای معاملاتی (استقلالح۱) و (پرسپولیسح۱)، حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح۱) در مجموع ۷ روز معاملاتی گذشته به ۲۵۴,۷۸۵,۱۰۷سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) به ۲۴۶,۳۷۹,۹۴۳ سهم در سامانه ثبت شده است.

بدین ترتیب تا پایان هفتمین روز از پذیره‌نویسی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب ۷۳٫۸ و ۸۳٫۴ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شده است.

شایان ذکر است برای این پذیره‌نویسی تعداد ۱،۲۳۶،۰۹۹،۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح۱) و تعداد ۱،۰۳۴،۸۴۰،۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به‌روش ثبت سفارش روز ۱۵ اسفند در تابلوی نارنجی بازار پایه فرابورس ایران عرضه شد.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران، مطابق بند ۱۸ اعلامیه‌های پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، پذیره‌نویسی از روز یکشنبه(۱۵ اسفند) آغاز شده است و به‌مدت ۳۰ روز ادامه خواهد یافت.

تغییر محدودیت‌های خرید در نمادهای معاملاتی سرخابی‌ها

این گزارش می‌افزاید: مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۳۶۱۷/الف/۰۰ مورخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۰ این شرکت در خصوص تغییر محدودیت‌های خرید در پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام)، از امروز(سه‌شنبه) حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط تمامی اشخاص حقوقی و سبد اشخاص حقیقی در نماد معاملاتی «استقلالح» ۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰ سهم و در نماد معاملاتی «پرسپولیسح» ۸۸,۵۰۰,۰۰۰ سهم می‌باشد.

بدیهی است مطابق با اطلاعات مندرج در اطلاعیه‌های شماره ۳۵۷۸/الف/۰۰ و شماره ۳۵۷۹/الف/۰۰ مورخ ۱۱/۱۲/۱۴۰۰ این شرکت، حداکثر تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی کمافی‌السابق در نماد معاملاتی «استقلالح» ۱,۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی «پرسپولیسح» ۸۸۵ سهم و حداقل تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۱ سهم می‌باشد.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید