آتش سوزی در پاساژ تیراژه در تهران با 16 مصدوم + فیلم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص آتش سوزی در پاساژ تیراژه گفت: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است. این حادثه تا به این لحظه سه مصدوم داشته که به صورت سرپایی به آنها رسیدگی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع حریق در پاساژ تیراژه تهران خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:٣٠ امشب یک مورد حادثه وقوع حریق در پاساژ تیراژه، واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت میدان صادقیه به سامانه ١١۵ اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: حریق در یک مغازه در طبقه همکف رخ داده است و همکاران ما در اورژانس به همراه یک اتوبوس آمبولانس، دو آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شدند.

خالدی گفت: در تماس اولیه با اورژانس اعلام شد که احتمال محبوس شدگی ۱۰ نفر وجود دارد که البته این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که در تماس اعلامی شهروندان با اورژانس ذکر شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: این حادثه تا به این لحظه سه مصدوم داشته که به صورت سرپایی به آنها رسیدگی شده است.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز در گفت و گو با ایسنا درباره این حادثه گفت: بر اساس اطلاعات اولیه حریق در یک رستوران کوچک رخ داده است. حریق شعله زنی شده اما چون دود زیادی دارد آتش نشانان در حال لکه‌گیری و جست و جو هستند که اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد./ایسنا

 

 افزایش مصدومان آتش سوزی تیراژه به ۱۶ نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور:  تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب، مصدومان حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تیراژه به ۱۶ نفر رسید که ۷ نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

آتش‌سوزی در تیراژه تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: حادثه آتش‌سوزی دو باب مغازه در مجتمع تیراژه در غرب تهران با هفت مصدوم مهار شد./ ایرنا

حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید