7 روش برای بیشتر شدن عمر باتری گوشی های آیفون

باتری‌های آیفون در سال‌های اخیر و به مرور رمان، بهتر و بهتر شده‌اند، بنابراین کاهش سریع قدرت باتری، معمولاً به کاری بستگی دارد که ما روی آن‌ها انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ همه کاربران آیفون، با لحظه‌ای آزاردهنده آشنایی دارند که باتری آیفون، ناگهان تمام می‌شود، این مشکلی است که به نظر می‌رسد همیشه در بدترین زمان ممکن رخ می‌دهد، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید عمر باتری آیفون خود را به حداکثر برسانید.

باتری‌های آیفون در سال‌های اخیر و به مرور رمان، بهتر و بهتر شده‌اند، بنابراین کاهش سریع قدرت باتری، معمولاً به کاری بستگی دارد که ما روی آن‌ها انجام می‌دهیم.

به جای داده همراه به Wi-Fi بروید

اگر باتری شما در حال پایان یافتن است، به Wi-Fi بروید، استفاده از داده همراه، عمر باتری بیشتری را نسبت به Wi-Fi نیاز دارد.

کاهش روشنایی آیفون

میزان روشنایی،   یک قاتل واقعی برای باتری است. پایین آوردن میزان روشنایی، حتی اندکی، باعث صرفه جویی در باتری می‌شود.

بهینه ساز باتری را روشن کنید

آیفون می‌تواند با استفاده از حالت صرفه‌جویی در باتری، مصرف انرژی را برای شما هوشمندانه کاهش دهد. این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، مانند توقف بازخوانی برنامه‌ها در پس‌زمینه. برای فعال کردن حالت ذخیره باتری، تنظیمات را باز کنید و باتری را پیدا کنید و از اینجا، حالت کم مصرف را روشن کنید.

حالت تاریک را روشن کنید

می‌توانید از کاهش روشنایی یک قدم جلوتر رفته و به حالت تاریک بروید، حالت تاریک به طور کلی ویژگی‌های حالت روشن را از بین می‌برد و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود، اکنون بسیاری از برنامه‌ها از جمله واتس اپ و اینستاگرام نیز از آن پشتیبانی می‌کنند. برای فعال کردن  آن، به تنظیمات و سپس Display & Brightness بروید.

بازخوانی برنامه‌ها در پس زمینه را متوقف کنید

برنامه‌هایی که در پس زمینه اجرا می‌شوند یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انرژی هستند. البته، این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که مفید باشد، به عنوان مثال، واتس‌اپ دائماً برای پیام‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود و جی میل نیز همین کار را برای ایمیل‌های جدید انجام می‌دهد.

اگر برنامه‌هایی دارید که نیازی به به‌روزرسانی مداوم ندارند، ممکن است ایده خوبی باشد که به روزرسانی این برنامه‌ها را متوقف کنید، این کار را می‌توان با رفتن به تنظیمات و سپس  تنظیمات عمومی انجام داد، سپس به Background App Refresh بروید، از آنجا می‌توانید همه رفرش‌های برنامه‌های پس‌زمینه را خاموش کنید یا می‌توانید به‌صورت جداگانه آن‌هایی را که می‌خواهید متوقف شوند از فهرست انتخاب کنید.

اعلان‌ها را خاموش کنید

برنامه‌هایی که به طور منظم اعلان ارسال می‌کنند، روی باتری نیز تأثیر خواهند داشت، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس اعلان‌ها آن‌ها را خاموش کنید، نمایش پیش‌نمایش‌ها را انتخاب کنید و بسته به آنچه ترجیح می‌دهید، آن را روی هرگز یا وقتی قفل نیست تنظیم کنید، همچنین، می‌توانید برنامه‌های جداگانه را از فهرست  انتخاب کنید و اعلان‌ها را از برنامه‌هایی که نمی‌خواهید غیرفعال کنید.

گزینه Raise to wake را غیرفعال کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که وقتی گوشی خود را لمس می‌کنید یا آن را برمی دارید چگونه روشن می‌شود؟ این ویژگی، با این هدف طراحی شده که در صورت نیاز به یک نگاه سریع به اعلان‌ها یا صرفه جویی در زمان، مفید باشد، اما نرخ زیادی از باتری را استفاده می‌کند، بنابراین اگر به آن نیاز ندارید، با رفتن به تنظیمات و سپس نمایش و روشنایی، ویژگی مذکور  را خاموش کنید و کلید کنار Raise to Wake off را تغییر دهید.

 

منبع: انتخاب به نقل از نیویورک پست

دیدگاه تان را بنویسید