پایان گروگانگیری 500 میلیاردی در تهران پس از 12 ساعت و دستگیری دو آدم ربا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام تحقیقات اولیه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که آدم ربایان تقاضای مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در ازای رهاکردن گروگان خود را به خانواده او اعلام کرده و درعین حال تاکید کرده بودند که نباید موضوع به پلیس اطلاع داده شود، اما با هوشیاری خانواده پلیس در جریان این موضوع قرار داده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آزادی فرد گروگان گرفته شده و دستگیری دو تن از عاملان اصلی آدم ربایی در عملیات این پلیس خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: چهارشنبه شب گذشته خبر ربوده شدن مردی حدودا ۴۵ ساله به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع داده شد و درپی آن تیمی ویژه از مأموران اقدامات خود برای رسیدگی به موضوع را دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که آدم ربایان تقاضای مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در ازای رهاکردن گروگان خود را به خانواده او اعلام کرده و درعین حال تاکید کرده بودند که نباید موضوع به پلیس اطلاع داده شود، اما با هوشیاری خانواده پلیس در جریان این موضوع قرار داده شد.  

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران کلانتری عباس آباد رسیدگی به این موضوع را در دستورکار داشتند، گفت: ابتدا دوربین های محل وقوع جرم مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که مرد ربوده شده از سوی راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان سلیمان خاطر ربوده شده است.

موقوفه ای با اشاره به بهره‌گیری ماموران از دیگر شیوه های پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد گفت: با کسب اولین سرنخ ها ماموران به اطلاعاتی درباره هویت آدم ربایان پی برده و با استفاده از شیوه های فنی محل حضور گروگانگیران را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه حدود ۱۲ ساعت پس از اقدام به آدم ربایی، ماموران به محل اختفای آدم ربایان رفتند، گفت: ماموران در همکاری با خانواده فرد ربوده شده محلی را برای پرداخت وجه درنظر گرفتند و زمانی که گروگانگیران به این محل آمدند، دو نفر از آنان را دستگیر کردند.  

وی با بیان اینکه در ادامه محل نگهداری فرد ربوده شده نیز مورد شناسایی قرار گرفته و گروگان از دست گروگان گیران آزاد شد، گفت: تحقیقات پلیس در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان و دستگیری دیگر همدستان این دو متهم همچنان ادامه داد. فرد ربوده شده نیز به خانواده‌اش تحویل داده شد و در سلامت بود.  

 

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید