تکذیب افزایش قیمت نان در ایرانشهر/ فرماندار: هیچ گونه نگرانی نسبت به کمبود و قیمت نان وجود ندارد

فرماندار ایرانشهر با ابراز اطمینان خاطر به شهروندان عزیز شهرستان ایرانشهر مبنی بر اینکه هیچ گونه کمبودی در حوزه نان در سطح شهرستان وجود ندارد؛ گفت: به مردم عزیز شهرستان اطمینان خاطر می دهیم که در موضوع نان در حوزه پخت، کمبود و قیمت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اخبار منتشر شده در بستر فضای مجازی به دور از واقعیت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  علی شعبانی فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه هیچ گونه نگرانی در سطح شهرستان نسبت به کمبود و قیمت نان وجود ندارد؛ گفت: توزیع نان به روال عادی و با قیمت مشخص در سطح شهرستان در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فروخته شدن نان به قیمت ده هزار تومان و تشکیل صف های طویل در جلوی نانوایی های شهر ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان، علی شعبانی فرماندار ایرانشهر در گفتگوی خبری با بیان اینکه مطلقا مشکلی  در حوزه آرد و نان چه از قبیل گرانی، کمبود و صف های طولانی و توزیع شبکه حمل و نقل وحود ندارد؛ خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته به صورت مستمر بازرسان مجموعه استانداری به اتفاق نمایندگان دستگاههای قضایی، نظارتی، تعزیرات و کارگروه آرد و نان بر توزیع صحیح نان در سطح شهرستان نطارت دارند.

وی با بیان اینکه نظارت ها و مراقبت ها به صورت حضوری مستمرا اعمال می گردد؛ اظهار داشت: شاهد هیچ گونه صف طولانی و گرانی نان در روزهای اخیر نبودیم.

وی اظهار داشت: با هر گونه موارد نقض قانون به صورت گرانفروشی و کم فروشی برخورد می شود و در این زمینه سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند.

فرماندار ایرانشهر همچنین گفت: هم اکنون نان به نوع های مختلف در نانوایی ها موجود است و به روال عادی در حال توزیع است.

وی درخصوص قیمت نان های توزیعی در سطح شهرستان هم گفت: نان های تافتون با وزن چانه هزار و پنجاه گرم به دو هزار و پانصدتومان، نان سنگک دو هزار تومان، نان لواش نازک سیصد تومان و نان لواش تافتون به قیمت ششصد تومان در حال عرضه است و هر گونه افزایش قمیت به مثابه گرانفروشی محسوب می شود و برای همین از شهروندان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی به عوامل بازرسی اطلاع دهند که سریعا رسیدگی می شود.

شعبانی در پایان با ابراز اطمینان خاطر به شهروندان عزیز شهرستان ایرانشهر مبنی بر اینکه هیچ گونه کمبودی در حوزه نان در سطح شهرستان وجود ندارد؛ گفت: به مردم عزیز شهرستان اطمینان خاطر می دهیم که در موضوع نان در حوزه پخت، کمبود و قیمت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اخبار منتشر شده در بستر فضای مجازی به دور از واقعیت است.

دیدگاه تان را بنویسید