قابلیت های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربرانش/ از چند ابزار جدید برای کنترل کودکان و نجات کاربران در اینستاگرام رونمایی شد!

اینستاگرام از چند قابلیت مهم برای محافظت از کاربران رونمایی کرد که شامل کنترل کودکان و استراحت دادن به کاربران می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینستاگرام از چند قابلیت مهم برای محافظت از کاربران رونمایی کرد. 

اولی قابلیت Parental Control یا کنترل والدین هست که به والدین این امکان رو میده تا تعیین کنن که کودکانشون روزانه چقدر در اینستاگرام بتونن وقت بگذرونن و زمان استفاده اونها از اینستاگرام به طور روانه رو متوجه بشن.

علاوه بر این وقتی کودکشون کسی رو در اینستاگرام ریپورت میکنه این موضوع به والدین اطلاع داده میشه. این قابلیت در ماه مارس سال اینده عرضه میشه.

 

رد پای دیجیتالی در اینستاگرام

 

قابلیت بعدی اضافه شدن بخش جدیدی به اینستاگرام هست که عمده فعالیت های کاربر در اینستاگرام رو در کی مکان واحد نشون میده و در واقع رد پای دیجیتالی کاربر هست. کاربر در این بخش میتونه کلیه پستها، کامنتها و لایکهایی که زده رو در یک مکان مشاهده کنه و در صورت نیاز اونها رو به طور دسته جمعی پاک کنه که قابلیت کاربردی هست. این قابلیت در ماه ژانویه سال اینده عرضه خواهد شد.

 

استراحت در اینستاگرام

 

قابلیت بعدی Take A Break هست که کاربر میتونه زمانی رو مشخص کنی تا اگر به طور پیوسته مشغول چک کردن پستها و استوریهای اینستاگرام شد، اینستاگرام از اون بخواد که به خودش استراحتی بده. 

علاوه بر این اینستاگرام برای محافظت از کودکان و نوجوانان، دیگه اجازه نمیده افراد غریبه اونهارو تگ یا منشن کنن. همچنین وقتی کاربر به شدت عرق دیدن پستهایی در مورد یک موضوع خاص میشه، اینستاگرام موضوعات دیگه ای رو به اون پیشنهاد میده تا کاربر رو از اون منجلاب بیرون بکشه. 

 

منبع: تک توب

دیدگاه تان را بنویسید