مهلت ثبت‌‌نام وام کرونایی تمدید شد/ موافقت با امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات

صاحبان مشاغل آسیب دیده فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای از کرونا برای ثبت نام و بهره‌‌مندی از تسهیلات حمایتی کرونا می‌‌توانند به سامانه کارامراجعه کنند و موسسه‌‌های مالی و اعتباری نیز موظف به اجرای کلیات این مصوبه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه را تا پایان سال جاری تمدید کرد.

طبق گزارش روابط عمومی دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنروزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نود و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۶، با تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌ و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای به شدت آسیب دیده از کرونا و امهال بازپرداخت اقساط تسهیلات بانکی اعطایی (اعم از تسهیلات کرونایی، صندوق کارآفرینی امید و ...) موافقت و طی مصوبات ستاد به دستگاه‌‌های اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شد.

بر همین اساس صاحبان مشاغل آسیب دیده فرهنگی، هنری و رسانه‌‌ای از کرونا برای ثبت نام و بهره‌‌مندی از تسهیلات حمایتی کرونا می‌‌توانند به سامانه کارا مراجعه کنند و موسسه‌‌های مالی و اعتباری نیز موظف به اجرای کلیات این مصوبه هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید