پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان آغاز شد/ دلیل تاخیر در پرداخت ها از زبان نماینده اصفهان

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نماینده مردم اصفهان از شروع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد و گفت: خوشحالیم که پیگیری‌ها در این زمینه نتیجه داد و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان به استان در حال انجام است.

عباس مقتدایی با بیان اینکه پیگیری‌های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، گفت: پس از پیگیری از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

مقتدایی ادامه داد: پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص آقای رییس جمهور مکاتبه کردم. آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است. معاون اقتصادی رییس جمهور نیز پیرو نامه ام با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه ای نداد.

 

عباس مقتدایی

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می‌کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استانها واریز شده است./ خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید