یک قابلیت مهم دیگر به اینستاگرام اضافه شد/ در نسخه دسکتاپ اینستا عکس و ویدیو اپلود کنید + آموزش و تصاویر

این قابلیت اینستاگرام که ماه ها در حال تست بود، از حالا در دسترس همه کاربران هست و با رفتن به سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com/)، دکمه + در نوار بالای سایت اضافه شده که با کلیک روی اون میتونید عکس و ویدیوهای خودتون رو اپلود و به صورت پست در پیجتون منتشر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینستاگرام بالاخره قابلیت اپلود عکس و ویدیو برای انتشار در پستها رو به نسخه دسکتاپش اضافه کرد. 

تک توب در ادامه نوشت: این قابلیت که ماه ها در حال تست بود، از حالا در دسترس همه کاربران هست و با رفتن به سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com/)، دکمه + در نوار بالای سایت اضافه شده که با کلیک روی اون میتونید عکس و ویدیوهای خودتون رو اپلود و به صورت پست در پیجتون منتشر کنید. 

این قابلیت امکانات ضروری رو پوشش داده و میشه در اون چند عکس و ویدیو و همچنین ویدیوهای طولانی و کوتاه رو اپلود کرد. علاوه بر این، امکان تغییر نسبت عکسها و ویدیوها رو میده و در عکسها میشه فیلترهای مختلف اعمال کرد یا چیزهایی مثل روشنایی و کنتراست اونهارو تغییر داد. 

برای ویدیوها هم میشه کاور اونهارو چه از روی خود ویدیو و چه از طریق اپلود کاور به صورت جدا (فقط برای پستهای تک اسلایدی) انتخاب کرد. همچنین امکان برش اونها هم وجود داره و میشه صدای ویدیوهارو هم در صورت تمایل قطع کرد.  

با اینکه این قابلیت نیازهای عادی رو پوشش میده اما از نظر امکانات کماکان نسبت ابزار دیگه فیسبوک برای اینکار یعنی Facebook Creator Studio ، که چند سالی هست این قابلیت رو داره، دارای کمبود هست. از جمله مهم ترین اونها امکان انتخاب کاور برای ویدیوها از طریق اپلود عکس برای پست های چند اسلایدی و همچنین امکان زمانبندی انتشار پست ها هست. 

 

photo_2021-10-22_19-36-24

 

photo_2021-10-22_19-36-26

 

photo_2021-10-22_19-36-28

 

 

قابلیت انتشار و زمان بندی پست های اینستاگرام از طریق کامپیوتر

تغییری از لحاظ عملکرد نکردن و بالاخره از طریق کامپیوتر و از سیستم Creator Studio فیسبوک، میتونید در اینستاگرام پست منتشر کنید و علاوه بر این پستهای خودتون رو زمان بندی کنید. 

‌کماکان مثل گذشته برای استفاده از این سیستم نیاز به داشتن پیج بیزنسی در اینستاگرام دارین ولی برعکس گذشته که این قابلیت کم کم برای کاربران فعال میشد، طبق گفته های فیسبوک حالا این قابلیت برای تمام کاربران پیج های بیزنسی در اینستاگرام از طریق سایت Creator Studio در دسترس هست. 

 

photo_2021-10-22_19-37-40

 

photo_2021-10-22_19-37-39

 

 

دیدگاه تان را بنویسید