طرح پیش فروش «تارا» از فردا آغاز می شود/ برندگان قرعه کشی تارا چهارشنبه 31 شهریور معرفی می شوند + فیلم

در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود و اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی است.

در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی  پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد.

 

تارا در پنج رنگ عرضه می شود

 

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است.

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو محسوب می‌شود که مدل فیس‌لیفت پژو ۳۰۱ است و از سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود. این خودرو بر پایه پلتفرم IKP۱ ایران خودرو که نمونه تغییریافته پلتفرم PF۱ پژو سیتروئن است، ساخته شده‌ است، در نتیجه پلت‌فرم این خودرو، با خودرو‌های پژو ۲۰۸، پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن سی-الیزه مشترک است.

 

حجم ویدیو: 1.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید