فساد در شستا تایید شد؛ برکناری دو نفر/ هدیه یک میلیون تومانی برای کادر درمان تامین اجتماعی - وزیر کار توضیح داد

حجت الله عبدالملکی وزیر کار گفت: تا امروز دو نفر را به علت فساد در شستا از کار برکنار کرده‌ایم اما پرونده‌های دیگری موجود است و همکاران ما با نهادهای اطلاعاتی در این زمینه مشغول همکاری هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حجت الله عبدالملکی گفت: مبلغ ناچیز یک میلیون تومانی را به عنوان هدیه برای کل این ۵۰هزار نفر درنظر گرفته‌ایم که ظرفِ یک هفته‌ی آینده پرداخت خواهیم کرد.

حجت الله عبدالملکی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در مصاحبه‌ با خبرنگار صداوسیما گفت: ما در تامین اجتماعی حدود ۵۰ هزار کادر درمان داریم که اغلب آن‌ها درگیر موضوع کرونا شدند. ما مبلغ ناچیز یک میلیون تومانی را به عنوان هدیه برای کل این ۵۰هزار نفر درنظر گرفته‌ایم که ظرفِ یک هفته‌ی آینده پرداخت خواهیم کرد. 

 

دو نفر را به علت فساد در شستا از کار برکنار کرده‌ایم

 

وی در بخش دیگری از صحبتهایش ادامه داد: تا امروز دو نفر را به علت فساد در شستا از کار برکنار کرده‌ایم اما پرونده‌های دیگری موجود است و همکاران ما با نهادهای اطلاعاتی در این زمینه مشغول همکاری هستند. ما اقدامات خود را در زمینه‌ی مبارزه با فساد و پالایش آغاز کرده‌ایم و خبرهای آن را به طور رسمی بعدا اعلام خواهیم کرد. 

وزیر کار بیان کرد: ما تاکید داریم آبروی هیچ مومنی ریخته نشود لذا قبل از هر جابه‌جایی، اطمینان کسب خواهیم کرد که فرد مستحق برکناری است.

دیدگاه تان را بنویسید