پاداش پایان خدمت بازنشستگان 99 هنوز پرداخت نشده است/ ارزش معوقات بازنشسته ها روز به روز کاهش می‌یابد!

در استان تهران، پاداش پایان خدمت بازنشستگان بسیاری پرداخت نشده است؛ بازنشستگان با اشاره به وعده‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تسویه کامل پاداش پایان خدمت و سایر معوقات بازنشستگان قبل از خاتمه‌ی کار دولت دوازدهم می‌گویند: دولت جابجا شد اما معوقات ما را نپرداختند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازنشستگان تهرانی از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت انتقاد دارند.

بازنشستگان کشوری و لشگری از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که در سال ۹۹ بازنشست شده‌اند؛ انتقاد کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: در استان تهران، پاداش پایان خدمت بازنشستگان بسیاری پرداخت نشده است؛ این در حالیست که پانزدهم مرداد، نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) با انتشار لیست پرداخت در استان‌های مختلف اعلام کرد: پول به حساب صندوق‌ها واریز شده است؛ حال سوال ما این است که چرا به حساب بازنشستگان واریز نشده است؛ آیا سازمان برنامه و بودجه اشتباه اعلام کرده یا پول ما در حساب صندوق مانده است و به ما پرداخت نمی‌شود؟!

 

دولت جابجا شد اما معوقات پرداخت نشد

 

این بازنشستگان با اشاره به وعده‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تسویه کامل پاداش پایان خدمت و سایر معوقات بازنشستگان قبل از خاتمه‌ی کار دولت دوازدهم می‌گویند: دولت جابجا شد اما معوقات ما را نپرداختند!

بازنشستگان با تاکید بر ضرورت پرداخت هرچه سریعتر پولشان قبل از نیمه شهریور می‌گویند: ارزش معوقات بازنشستگان با توجه به تورم سرسام‌آور فعلی، روز به روز و هفته به هفته کاهش می‌یابد و هر روزی که دیرتر پرداخت کنند، به ضرر ماست!

 

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید