بلاتکلیفی برخی متقاضیان طرح مسکن ملی/ کسی پاسخگو نیست!

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فرآیند ثبت نام در این طرح با مشکلاتی مواجه هستند، که مرجعی برای پاسخگویی و رفع مشکلاتشان معرفی نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اقتصاد و درآمد جی پلاس: برخی از داوطلبان ثبت نام در طرح های ملی مسکن از مشکلات خود در فرآیند ثبت نام در این طرح ها گلایه دارند. 

این افراد متقاضی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن که در دولت دوازدهم و پس از فراخوان وزارت مسکن و شهرسازی در سایت طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، پیامک تکمیل ثبت نام و ارائه مدارک را دریافت کرده اند.

 

اقدام مسکن ملی

پس از تکمیل مدارک نتیجه استعلام وضعیت آنان و افراد تحت تکفلشان به اصطلاح "سبز" شده است. 

 

 اقدام مسکن ملی

اقدام مسکن ملی

 

اما در ادامه پیامی جهت اعلام زمان و مکان مراجعه حضوری دریافت نکرده اند، و یا به دلایلی دیگر از حضور در طرح مورد نظر منصرف شده اند، اما در حال حاضر پس از اعلام رستم قاسمی، وزیر مسکن و شهرسازی برای ثبت نام در طرح جدید مسکن که در دولت سیزدهم کلید خورده است، امکان ثبت نام ندارند، و پس از ورود به سایت با صفحه زیر مواجه می شوند، و فقط امکان ثبت انصراف از درخواست برای آنان وجود دارد، و این در حالی است که متقاضی از نتیجه ناشی از این ثبت انصراف آگاه نیست، و توضیحی ارائه نشده است که این انصراف صرفا از ثبت نام در طرح گذشته است و یا در صورت انصراف امکان ثبت نام در طرح جدید نیز از او سلب می شود. 

 

اقدام مسکن ملی

 

شماره تماس های اعلام شده در سایت، پس از تماس های مکرر که دائما اشغال هستند، پاسخگوی مراجعین نیستند، و برای مراجعه و پیگیری مشکلات مرجعی معرفی نشده است، و با این شرایط حداقل انتظار متقاضیان مبنی بر پاسخ به سوالاتشان نیز تامین نمی شود، و سوال اصلی اینجاست برای افرادی که از امکانات مسکن استفاده نکرده اند، و قصد ثبت نام در طرح جدید را دارند و این قبیل مشکلات مواجه هستند چه راهکاری وجود دارد و متقاضیان با توجه به عدم پاسخگویی مسئولین و سامانه معرفی شده توسط وزیر محترم، چگونه می توانند مشکل خود را حل کنند؟

دیدگاه تان را بنویسید