ویژگی های شاسی بلند جدید تویوتا/ رونمایی از فورچونر GR Sport مدل 2022 + تصاویر

تصاویری از تریم جدید فورچونر GR Sport منتشر شده که نسخه پرفورمنس این شاسی بلند را با تیونینگ گازو ریسینگ به نمایش می گذارد. در فضای داخل کابین نیز فناورانه هایی مانند نمایشگر دیجیتال سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال امپر، شارژ بی سیم، نمایشگر دیجیتال سرنشین عقب و ... قابل اشاره هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در رابطه با پیشرانه، تویوتا تغییر خاصی را برای تریم جی آر اسپرت در نظر نگرفته و احتمالا انرژی خود را برای تریم های داغ تر این محصول یعنی GR و GRMN نگه داشته است.

عصر ایران در ادامه نوشت:  همانطور که اشاره شد؛  اولین نسل تویوتا فورچونر از 2004 تا 2015 و نسل دوم از 2015 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. در این مدت فیس لیفت های مختلفی از آن نیز ارائه شده است.

هم اکنون تصاویری از تریم جدید فورچونر GR Sport منتشر شده که نسخه پرفورمنس این شاسی بلند را با تیونینگ گازو ریسینگ به نمایش می گذارد.

گفتی است؛ گازو ریسینگ(متعلق به تویوتا) در زمینه توسعه جزئیات اسپرت محصولات تویوتا فعالیت دارد.

محصولات خانواده گازو ریسینگ با توجه به سطح تیونینگ در رده جی آر اسپرت، جی آر و GRMN نامگذاری می شوند.

رونمایی از فورچونر جی آر اسپرت در اندونزی انجام شده و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تغییراتی در تزئینات نمای ظاهری مانند رینگ های آلومینیومی جدید، بامپر(سپر) جلو و عقب، رکاب و ... روی داده است.

در فضای داخل کابین نیز فناورانه هایی مانند نمایشگر دیجیتال سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال امپر، شارژ بی سیم، نمایشگر دیجیتال سرنشین عقب و ... قابل اشاره هستند.

 

تویوتا انرژی خود را برای تریم های داغ تر این محصول نگه داشته است

 

نسخه جی آر اسپرت در نمونه محور عقب ارائه می شود و برای پیشرانه آن از مجموعه 4 سیلندر 2.7 لیتری با 161 اسب بخار خروجی و گشتاور 242 نیوتن متر استفاده شده است. برای طرفداران پیشرانه دیزلی نیز نمونه 2.4 لیتری توربودیزل با 147 اسب بخار خروجی و گشتاور 400 نیوتن متر قابل سفارش است.

در رابطه با پیشرانه، تویوتا تغییر خاصی را برای تریم جی آر اسپرت در نظر نگرفته و احتمالا انرژی خود را برای تریم های داغ تر این محصول یعنی GR و GRMN نگه داشته است.


 

دیدگاه تان را بنویسید